|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 13 mei Metal Matinee, met Immolation, Grave, Krisiun Dawn of Azazel, The Monolith Deathcult 12 eurootjes in de voorverkoop open 15.00 aanvang 16.00 Meer info |
|
Weet iemand waar de data van de hele tour te vinden zijn? |
|
Cool, zondag naar Hengelooooo. |
|
|
|
Hmm als Immolation nu als eerste speelt, kan ik daarna mooi door naar Hedon Maar zal wel niet zo zijn hehe. |
|
M. en ik zijn iig present |
|
Is het nog de moeite om van te voren kaartjes te cheffen of verkoopt het toch niet uit? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Daar heb ik geen idee van, denk dat het wel meevalt. Ik heb voor de zekerheid maar wel gereserveerd. Ik ben er dus zondag hopelijk ook bij. |
|
quote:zie prijsvraag op Fp! |
|
daar ook al? |
|
Hehehe ja, ach, hoe meer hoe beter! |
|
quote: Ik heb de kaartjes al |
|
Kaartjes in de voorverkoop halen (online, lekker makkelijk) is alleen al aan te raden omdat dat goedkoper is, dus meer over voor |
|
of YES WEL deeeenk!! |
|
of nog erger; |
|
het is 's middags dus.. dan YES WEL deeeenk!! |
|
Of voor bij de dichtsbijzijnde shop |
|
Ik ben d'r bij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat een enorm bruut optreden. Immolation |
|
+666 Hatsekiedeee dat was even flink heerschen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Donders vette show van Immolation Grave was ook heel goed te doen, veel oude nummers [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 13-05-2007 23:35] |
|
Grafhoerenteringzooi!! was was dit goed zeg! IMMOLATION heerst! wat moddervet was dat zeg. Grave was ook super en Krisiun is altijd goed. Ik heb genoten! Top feessie! |
|
Echt geweldig, vooral Immolation. De andere bands waren ook zeker goed, maar Immolation was veruit de beste van de avond. Wel jammer dat The Monolith Deathcult maar twee of drie nummers kon spelen, omdat de tourmanager het afkapte vanwege het dreigen uit te lopen van de show. |
|
Dat was onderdaad zwaar kut. De zaal had de boel niet voor elkaar waardoor we noodgedwongen moesten wachten. Die tourmanager is een aso, vraag het iig even netjes ipv de PA uit te zetten. |
|
quote: Damn, dat lijkt me vrij kut inderdaad... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |