|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd aso van die tourmanager. Misschien hadden jullie gewoon als eerste moeten beginnen, dat had je gewoon kunnen soundchecken en dan had je dit gezeik niet gehad. Maar ja, dat is achteraf.... |
|
Sowiso dubieus soundcheck systeem daar in de metropool. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat allemaal terzijde.... HET WAS VET! Dawn of Azazel beukte wel maar ook niet veel meer dan dat. TMDC was bruut. Stiekem wat meer pakkende riffs gemaakt? Krisiun: zeer overtuigend, inclusief alombekende speech. Grave was even een dompertje na het geweld van Krisiun, maar kwam er na een paar nummers lekker in. En Immolation heerscht! |
|
Kijk, er kan altijd iets mis gaan. Voor hetzelfde geld, kapt een versterker ermee. Daar kun je niet voor. Zo was er bij het Metropool verkeerd geprikt. kan gebeuren. Ik heb me laten vertellen dat ze met 4 man bij de geluidstafel stonden en dat de Dj werd gesommeerd de muziek aan te zetten. Daar kun je niets tegen doen. Als die Pool ballen had gehad was die het podium opgelopen en het daar verteld ipv de talk-back te gebruiken. Dan hadden we ook og fysiek vuurwerk gehad. Het was een Matinee! Dan had Immolation tot 21:15 gespeeld ipv 21:00 uur. Die drukte was nergens voor nodig. Een band domnweg afkappen door de PA uit te zetten is het grofste wat je kunt doen. Ik zocht dan ook iemand om zijn nek te breken. Ischbrack, nee, we speelden oud materiaal. Het nieuwe nummer bewaarden we tot het laatst. Maar ja.... |
|
ja, vreemd idd. En het was allemaal zeer op tijd afgelopen dus een kwartiertje erbij was echt geen probleem. Beetje kansloze actie. |
|
hmmm, hopelijk gaat het hier wat soepeler met de supports....is idd geen stijl. |
|
Godver waarom zo laat beginnen? Ik wil ook een beetje op tijd thuis zijn ja |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |