|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.hellonearthtour.de Line-up: Walls Of Jericho All Shall Perish Fear My Thoughts Born From Pain Bevestigde shows: DO 13. Sep Frankfurt a. M. Batschkapp GER ... FR 14. Sep Saarbrücken Garage GER ... SA 15. Sep Plymouth White Rabbit UK ... SO 16. Sep Leeds Rios UK ... MI 19. Sep Nijmegen Doornroosje NL DO 20. Sep Hannover Musikzentrum GER ... FR 21. Sep Dresden Reithalle GER ... SA 22. Sep Berlin SO 36 (Popcom Showcase) GER ... SO 23. Sep Posznan Eskulap POL ... DI 25. Sep Wien Arena AUS ... MI 26. Sep München Backstage GER ... DO 27. Sep Milano Transilvania Line ITA ... FR 28. Sep Solothurn Kofmehl CH ... SA 29. Sep Stuttgart t.b.a. GER SO 30. Sep Hasselt Music - O - Drom BEL ... MI 03. Oct Osnabrück Hyde Park GER ... DO 04. Oct Dordrecht Bibelot NL ... FR 05, Oct Jena F-Haus GER ... SA 06. Oct Essen Fun Box Amalie GER ... SO 07. Oct Schweinfurt Alter Stadtbahnhof GER ... Dat zou een leuk feestje voor Tivoli zijn [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-06-2007 14:01] |
|
Gave line-up, nu maar hopen dat ze ook Nederland meepikken. |
|
+ 2 bands t.b.c. 19 september @ Doornroosje Nijmegen Tickets & info: www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-05-2007 19:17] |
|
Als deze package nergens anders in NL staat dan ben ik wel aanwezig |
|
waarschijnlijk ook nog Dordrecht, maar is nog niet bevestigd voor zover ik weet. |
|
quote: Mooi, hier ben ik aanwezig |
|
quote: Het wordt bevestigd door Mojo.nl Woensdag 4 oktober. |
|
quote: Het staat nu ook op de site van Bibelot! www.bibelot.net |
|
quote: Ah, ik had vanmiddag even gekeken, maar toen zag ik alleen dat de show van Trail Of Tears bevestigd is. Wel een aardige prijs, heb het er zeker voor over Hell On Earth Tour met: Walls of Jericho, Born From Pain, All Shall Perish, Fear My Thoughts en meer! Datum: donderdag 4 oktober 2007 Open: 18:30 Aanvang: 19:00 Normaal € 17,50 CJP € 15,50 |
|
Meer tourdata bekend! Zie OP. |
|
aanwezig in Bibelot All Shall Perish |
|
From A Second Story Window is toegevoegd aan de line-up. http://www.myspace.com/fromasecondstorywindow Gaaf bandje. |
|
in bibelot ! zeker aanwezig |
|
deze knul is dr ook. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Ja, ja dat gaat weer helemaal goedkomen met zo'n line up in roosje! |
|
Mmmm... Hell on Earth... Komt Satan dan ook zijn Super Sweet Sixteen Party vieren? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dat dus. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-08-2007 19:31] |
|
Kutdag, kuttijd, maar wat vet zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hahaha die tijden, tja, 6 bands op een doordeweekse dag..lastig |
|
In Dordrecht beginnen ze 'pas' om 19.00, ik hoop dat het daar dan een beetje fatsoenlijk op tijd afgelopen is. Ach, ik kan altijd nog gaan fietsen. |
|
quote: dat zou ook zomaar kunnen, maar dan moet het tijdschema er ongeveer zo uitzien, beuken, beuken, beuken no time for a break: 19.00 – 19.20 FASSW 19.30 – 20.00 Freya 20.10 – 20.40 FMT 20.50 – 21.20 ASP 21.40 – 22.20 BFP 22.40 – 23.30 WOJ Als dit het wordt dan zal de show in Roosje ook later beginnen. |
|
quote: en zowaar, bovenstaande tijdschema it is. Doornroosje show begint daarom 1,5 uur later, beterr Fortarock Walls Of Jericho + All Shall Perish + Born From Pain Fear My Thoughts + From A Second Story Window + Freya woensdag 19 september 2007 - Open 18:30 | Start 19:00 Normaal € 18,00 Student RU/HAN € 14,50 CJP € 16,80 |
|
Maar een half uur All Shall Perisch? Jammer! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |