|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Fortarock op de Affaire Zaterdag 14 Juli Textures (nl) Battlelore (fin) Fear My Thoughts (de) Valkhof Affaire Nijmegen Entree gratis Info: www.de-affaire.nl |
|
Battlelore wil ik wel zien maar het is weer zo ver weg Het is de lichtinval ;') |
|
Aparte, maar gave line-up. Als het een beetje op tijd afgelopen is, dan is het erg aantrekkelijk om te gaan |
|
Supergaaf! Eindelijk eens echt Metal op de Affaire, count me in, ben er toch al aanwezig |
|
Textures |
|
quote:Battlelore is juist de band die wat mij betreft hier niet bij had gehoeven |
|
quote: Ik wilde ze toen zien in de goudvis hal maar dat was gecanceld Maargoed eens kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn, maar denk het niet Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben er zoizo bij! Erg goed, eindelijk metal op de Affaire! |
|
quote: Je woont toch in Wageningen? Dat is nog geen half uur met de trein.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kim de laatste trein naar Ede-Wageningen gaat om 23:28, Battlelore speelt volgens mij als 2e en de livebands zijn meestal rond half 12 afgelopen, dus het meeste kun je dan zien [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 14-05-2007 16:14] |
|
quote: en dat is dus niet de bedoeling.... het is immers al gratis... |
|
quote: wieso? Het was niet persé de eerste keus, maar is toch wel een goeie naam voor een gratis festival? |
|
quote: Edit: pas mijn comment wel even aan voor te veel mensen het op gaan volgen [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 14-05-2007 16:14] |
|
quote: Ik volg dat toch wel op! Maar ik drink dan ook wel weer zoveel dat ik toch wel de nodige biertjes zal moeten kopen daar! Ben toch altijd zo zat als een konijn op die affaire |
|
quote: Hè je hebt het net op tijd gelezen |
|
quote: dat werkt niet zolang ik jou gequote heb.... ik pas het niet aan hoor, mensen moeten zlef maar hun verantwoordelijkheid nemen. Ik kan nl. zelf ook niet zeggen dat ik nooit mijn eigen drank meeneem. 7 dagen lang, weet je hoeveel dat kost? ik hou er echter wel rekening mee dat ik aan het einde van de avond wat biertjes moet bestellen ivm überlauw bier... |
|
Haha ik ook niet altijd hoor, ligt er aan waar ik heen ga. Maar zal het deze avond wel niet zelf mee nemen tijdens de affaire dan haha . Deze goede initiatiefen moet je toch steunen als liefhebber |
|
|
|
Misschien ook nog leuk om te weten: Another Messiah (15-7) Brat Pack (Hardcorepunk - 15-7) Victimizer (Death Metal - 20-7) Deze spelen ook en zijn de moeite waard |
|
Zaterdag dus |
|
Iemand tips qua wat het handigste is om daar te geraken vanaf centraal station??? [Dat hele reisplannergedoe klopt vaak geen hol van, of geeft hele onhandige reismogelijkheden.. Vandaar dat ik het maar even vraag voor het gemak ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
En allemaal een hotelletje pakken want zondag de 15e mag NE1 daaro spelen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: tik dit in je routeplanner als reisbestemming en je bent er: Kelfkensbos |
|
quote: Ah kijk, die is inderdaad handig. Thanks! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Zin in |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |