|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
4 daagse feesten FTW.. Jammer dan ik gister toch niet kon komen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: tis maar hoe je het bekijkt. Vorig jaar kreeg je 0,2 cl voor € 2. Nu krijg je 0,25 cl voor € 2,50.... Het is wel een beetje raar dat ze dit niet duidelijk maken.. Textures heeft wel een werelds optreden neer gezet... die wall of death mocht er ook zijn met zoveel mensen ziet dat er altijd leuk uit! |
|
Absoluut was een erg gaaf optreden, heb ze al tig keer gezien. Elke keer als ik denk dat het niet beter kan flikken ze het toch weer! Verder heb ik me ook prima vermaakt daar in Nijmegen, fijne sfeer |
|
Hehehe MurtcelP is nu de 4 daagse aan het lopen.. Mm ik ga wel voor het feest NA de 4 daagse hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Welk feest dan? De avonden gewoon bedoel je? |
|
Deze week... 4daagse feesten... Het is de lichtinval ;') |
|
Het feest eromheen dus, kom je ook nog ja? |
|
Waarschijnlijk ergens deze week nog!!!! Ik zou thijs laten weten waneer ik er ben! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Jaja, de 1e dag zit er op en het ging erg goed! Lekker weer ook! Morgen naar Wijchen! |
|
Foto's van zaterdag zijn te vinden op: http://www.basementonline.nl metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Gave foto's! Ook erg mooie foto's van de mooie locatie . Van mij mag er volgend jaar wel weer een Fortarock avond zijn! |
|
Ja volgend jaar ga ik de 4 daagse met mijn pa lopen Het is de lichtinval ;') |
|
quote:+mij |
|
quote: haha ja, ouch... |
|
quote: Wil dat zeggen; volgend jaar toch maar niet zo'n avond of doel je echt enkel op die foto? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 19-07-2007 12:29] |
|
bekijk die foto eens goed.. |
|
Ja ik zag hem haha, dat die z'n gast z'n nek niet heeft gebroken is een wonder |
|
Het was zeker een gave avond afgelopen zaterdag in Nijmegen! Mooie foto hierboven overigens! |
|
quote: dat het vorig jaar ook duur was, maakt niet dat het nu niet duur zou zijn natuurlijk... ik snap dat je van de promotie bent, maar op het terras van backstage (bloemerstraat, waar ondergetekende het terras opleukt) is het ook duur en daar is een dommelsch of palm 2,10 (half liter 4,00). Dat is ook kankertje duur, ookal is het goedkoper. AL het bier en fris is duur tijdens de vierdaagse. Dat is nu eenmaal zo. Als je goedkoop wil drinken moet je het van huis meenemen. |
|
quote: bierprijzen worden over het algemeen niet echt goedkoper. Ik zeg ook niet dat het niet duur is, ik leg alleen uit dat de bierprijs niet is gestegen tov van vorig jaar. Dat is ook al heel wat in deze tijd.. Ik neem aan dat je bij de backsstage van het terras geflikkert wordt als je eigen drank meeneemt? Dat is dus geen reden om het ergens wel te doen. Toch? Prijzen goedkoper maken helpt niet echt, er zullen altijd mensen zijn die het blijven doen... Overigens ben ik niet van de bier promo... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |