IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zat. 14 juli Battlelore/Textures/Fear My Thoughts - Valkhof Affaire - Gratis Vorige pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 15-07-2007 15:14 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zo dat was een aangename 1e dag! Fear My Thoughts was leuk maar kreeg weinig respons. Met Battlelore al meteen een knie tegen m'n neus te pakken, best pijnlijk nu . Biertjes wel redelijk aan de dure kant (2,50) maar de bands zijn verder gratis dus dat doen we dan maar voor een keer...

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-07-2007 15:30 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

4 daagse feesten FTW..

Jammer dan ik gister toch niet kon komen

Het is de lichtinval ;')

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-07-2007 0:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 15:14 schreef Meridian het volgende:
Biertjes wel redelijk aan de dure kant (2,50) maar de bands zijn verder gratis dus dat doen we dan maar voor een keer...

tis maar hoe je het bekijkt. Vorig jaar kreeg je 0,2 cl voor € 2. Nu krijg je 0,25 cl voor € 2,50.... Het is wel een beetje raar dat ze dit niet duidelijk maken..

Textures heeft wel een werelds optreden neer gezet... die wall of death mocht er ook zijn
met zoveel mensen ziet dat er altijd leuk uit!

phobia4
Usericon van phobia4
Posted 17-07-2007 1:06 by phobia4 Wijzig reactieProfiel van phobia4Quote dit berichthttp://www.myspace.com/apocryphanl

Absoluut was een erg gaaf optreden, heb ze al tig keer gezien. Elke keer als ik denk dat het niet beter kan flikken ze het toch weer!

Verder heb ik me ook prima vermaakt daar in Nijmegen, fijne sfeer

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-07-2007 12:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Hehehe MurtcelP is nu de 4 daagse aan het lopen..

Mm ik ga wel voor het feest NA de 4 daagse hehe

Het is de lichtinval ;')

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-07-2007 12:32 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Welk feest dan? De avonden gewoon bedoel je?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-07-2007 12:35 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Deze week...

4daagse feesten...

Het is de lichtinval ;')

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-07-2007 16:39 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Het feest eromheen dus, kom je ook nog ja?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-07-2007 18:44 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Waarschijnlijk ergens deze week nog!!!!

Ik zou thijs laten weten waneer ik er ben!

Het is de lichtinval ;')

murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 17-07-2007 19:33 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

quote:
Op 17 juli 2007 12:06 schreef Kimmey het volgende:
Hehehe MurtcelP is nu de 4 daagse aan het lopen..

Mm ik ga wel voor het feest NA de 4 daagse hehe

Jaja, de 1e dag zit er op en het ging erg goed! Lekker weer ook!
Morgen naar Wijchen!

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 18-07-2007 22:44 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Foto's van zaterdag zijn te vinden op: http://www.basementonline.nl

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-07-2007 23:45 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Gave foto's! Ook erg mooie foto's van de mooie locatie . Van mij mag er volgend jaar wel weer een Fortarock avond zijn!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 19-07-2007 1:09 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ja volgend jaar ga ik de 4 daagse met mijn pa lopen

Het is de lichtinval ;')

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 19-07-2007 1:13 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 1:09 schreef Kimmey het volgende:
Ja volgend jaar ga ik de 4 daagse met mijn pa lopen
+mij

Spirit In Black
Posted 19-07-2007 12:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 23:45 schreef Meridian het volgende:
Gave foto's! Ook erg mooie foto's van de mooie locatie . Van mij mag er volgend jaar wel weer een Fortarock avond zijn!

haha ja, ouch...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 19-07-2007 12:28 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 12:05 schreef Spirit In Black het volgende:
haha ja, ouch...

Wil dat zeggen; volgend jaar toch maar niet zo'n avond of doel je echt enkel op die foto?

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 19-07-2007 12:29]

Spirit In Black
Posted 19-07-2007 12:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

bekijk die foto eens goed..

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 19-07-2007 13:51 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ja ik zag hem haha, dat die z'n gast z'n nek niet heeft gebroken is een wonder

fortarock
Usericon van fortarock
Posted 19-07-2007 16:01 by fortarock Wijzig reactieProfiel van fortarockQuote dit berichthttp://www.fortarock.com

Het was zeker een gave avond afgelopen zaterdag in Nijmegen!
Mooie foto hierboven overigens!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-07-2007 16:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 0:44 schreef Spirit In Black het volgende:
tis maar hoe je het bekijkt. Vorig jaar kreeg je 0,2 cl voor € 2. Nu krijg je 0,25 cl voor € 2,50.... Het is wel een beetje raar dat ze dit niet duidelijk maken..

Textures heeft wel een werelds optreden neer gezet... die wall of death mocht er ook zijn
met zoveel mensen ziet dat er altijd leuk uit!

dat het vorig jaar ook duur was, maakt niet dat het nu niet duur zou zijn natuurlijk...

ik snap dat je van de promotie bent, maar op het terras van backstage (bloemerstraat, waar ondergetekende het terras opleukt) is het ook duur en daar is een dommelsch of palm 2,10 (half liter 4,00). Dat is ook kankertje duur, ookal is het goedkoper. AL het bier en fris is duur tijdens de vierdaagse. Dat is nu eenmaal zo. Als je goedkoop wil drinken moet je het van huis meenemen.

Spirit In Black
Posted 20-07-2007 13:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 16:07 schreef ghoulliette het volgende:
dat het vorig jaar ook duur was, maakt niet dat het nu niet duur zou zijn natuurlijk...

ik snap dat je van de promotie bent, maar op het terras van backstage (bloemerstraat, waar ondergetekende het terras opleukt) is het ook duur en daar is een dommelsch of palm 2,10 (half liter 4,00). Dat is ook kankertje duur, ookal is het goedkoper. AL het bier en fris is duur tijdens de vierdaagse. Dat is nu eenmaal zo. Als je goedkoop wil drinken moet je het van huis meenemen.

bierprijzen worden over het algemeen niet echt goedkoper. Ik zeg ook niet dat het niet duur is, ik leg alleen uit dat de bierprijs niet is gestegen tov van vorig jaar. Dat is ook al heel wat in deze tijd..

Ik neem aan dat je bij de backsstage van het terras geflikkert wordt als je eigen drank meeneemt? Dat is dus geen reden om het ergens wel te doen. Toch? Prijzen goedkoper maken helpt niet echt, er zullen altijd mensen zijn die het blijven doen...
Overigens ben ik niet van de bier promo...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com