|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wellicht hebben sommigen van jullie weleens van ons gehoord, aangezien er 2 jaar geleden ofzo op ZM werd vermeld dat onze debuut cd "binnenkort" uit kwam. Nu, anno 2007 is het dan wél zo ver MySpace is http://www.myspace.com/fullbloodeclipse Er zijn 2 nummers te horen. |
|
Hebben jullie veel MySpace vriendjes? Anders luistern ik het niet ... |
|
13. Maar wel 2 heule belangrijke Ruisblek ftw, leg er even 1 voor me apart Bor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Spekter: oke! @ Jantje: Alle 13 vriendjes beschouwen wij als vijanden, luister je nu wel? |
|
quote: €134,95 maar voor jou €10,- |
|
quote: Dat vind ik tof van je! En €2697,35 verzendkosten? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: [metal]tot de 666²[/metal] |
|
Macabre is bijna uitverkocht, wees er snel bij! OP = OP!! |
|
Ik wacht wel een paar decennia voor de volgende release. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Ik geleuf er niks van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dnek het ook niet, door de manier waarop jij het geproduceerd hebt.. |
|
quote: Mail! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tenminste 1 iemand uit Enschede die hem aanschaft Maar je hebt gelijk hoor, hij klinkt beestig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lol, als ik nu maar niet door de DeathMetalMaffia uit Enske geschopt wordt Ja, tracks op MySpace klinken vet, moeite van het supporten waard iig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hop hoes erbij: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die cover ziet er wel gaaf uit! Is er geen Myspace ofzo waar ik wat kan beluisteren? edit: al gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 04-06-2007 14:57] |
|
quote: Juist. Nieuw nummer online! |
|
Dus. |
|
zwart wit is kvltig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Soon ook op een zekere frontpage te vinden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ben benieuwd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 2 als ik de kans krijg. Wat ik gehoord heb van Myspace klinkt gaaf. |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/8796/Yawgmoth-Macabre.html We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: [Mag ik misschien een kleine kanttekening plaatsen? "aardig bekend begint te raken aan Yawgmoth." Die fout zie je zelf ook wel denk ik. "Enerzijds klinkt de black metal rauw en ruizend en bijna smerig. Anderzijds juist is het geheel zo net afgesteld dat alle instrumenten prima tot hun recht komen." In een constructie met enerzijds en anderzijds is het beter een komma te gebruiken. Niet om te zeiken, maar recensent zijnde kun je het vast wel hebben. ] |
|
quote: Hoort daar niet het woordje 'als' ergens tussen :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |