|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je er een contaminatie van wil maken wel. 'Als' in combinatie met 'zijnde' in die vorm is pertinent incorrect. |
|
quote: Dank je. |
|
KUt zeg. Ga ik op de plaat ipv Witte Ridder.. Ik zoek verder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik lees mijn berichten doorgaans tweemaal na, dus iets anders dan een type- of snelheidsfout zul je (hopelijk) niet gauw ontdekken. Nu weer ontopic. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Grammar thing: jajajajaja boeien! Fijne review, we hebben er inderdaad te lang op moeten wachten [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 24-07-2007 0:04] |
|
quote: Offkorrs! Graag zelfs, foutjes lees je zelf makkelijk overheen. In dit geval heb ik duidelijk te weinig koffie gedronken voordat ik aan de slag ging. Dat tweede punt waar je op wees heb ik trouwens expres gedaan, anders wordt het zo'n kommafestijn en dat leest niet zo prettig imho. edit: koffiegebrek misschien, maar wtf is er verkeerd aan die eerste zin. Ik zie 't niet. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 24-07-2007 0:09] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Het zou de enige komma zijn. Ik zou trouwens wel graag taalbetweter bij ZM willen worden, is die functie beschikbaar? |
|
quote: Bekend zijn met, gewend zijn aan. |
|
quote: Vacature is 16+. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Op het moment dat ik op doorvoeren drukte realiseerde ik me het. Ik zat te zoeken in de werkwoordspelling. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Mooi, dan kan ik erbij. Zo, nu weer echt ontopic. |
|
Inderdaad. We zijn bezig met opnames voor de tweede full length. Gaat al erg goed. We zijn met zijn allen muzikaal flink gegroeit en de nieuwe nummers zijn inmiddels ook al zo'n 2 á 3 jaar oud We hadden alleen nooit echt meer de kans gehad op het op te nemen. Intussen hebben we ook 2 bassisten versleten en rehearsen en nemen we nu op met onze nieuwe bassterd. Eind februari / begin maart waren er plannen voor optredens met o.a. Kludde en Gheestenland, maar meer informatie volgt nog. Oh WR, haal jij even de fouten eruit en zo? |
|
Bassisten slijten niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klopt, die vertrekken en vergaan |
|
Onkruid vergaat niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja Kevin, binnekort even macabre mijn kant op doen ja! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Oja oja |
|
|
|
Woei, ik word nog genoemd Beetje suffe vragen trouwens, leuke antwoorden, dat wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Woo. Nu al? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kennelijk |
|
Een kenner: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |