IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Yawgmoth Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-07-2007 23:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

NEE!

Dat moet er dus niet tussen. "Recensent zijnde" of "Als recensent". Dankjewel spectre voor het naar voren brengen van deze veel te veel gemaakte contaminatie .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-07-2007 23:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:55 schreef spectre het volgende:
Hoort daar niet het woordje 'als' ergens tussen :')

Als je er een contaminatie van wil maken wel.

'Als' in combinatie met 'zijnde' in die vorm is pertinent incorrect.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-07-2007 23:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:56 schreef M. het volgende:
NEE!

Dat moet er dus niet tussen. "Recensent zijnde" of "Als recensent". Dankjewel spectre voor het naar voren brengen van deze veel te veel gemaakte contaminatie .

Dank je.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 0:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

KUt zeg. Ga ik op de plaat ipv Witte Ridder.. Ik zoek verder

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 0:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 0:01 schreef spectre het volgende:
KUt zeg. Ga ik op de plaat ipv Witte Ridder.. Ik zoek verder

Ik lees mijn berichten doorgaans tweemaal na, dus iets anders dan een type- of snelheidsfout zul je (hopelijk) niet gauw ontdekken.

Nu weer ontopic.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 0:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 24-07-2007 0:03 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

@ Grammar thing: jajajajaja boeien!

Fijne review, we hebben er inderdaad te lang op moeten wachten

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 24-07-2007 0:04]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 0:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 23 juli 2007 23:52 schreef WhiteRider het volgende:
[Mag ik misschien een kleine kanttekening plaatsen?
"aardig bekend begint te raken aan Yawgmoth."
Die fout zie je zelf ook wel denk ik.
"Enerzijds klinkt de black metal rauw en ruizend en bijna smerig. Anderzijds juist is het geheel zo net afgesteld dat alle instrumenten prima tot hun recht komen."
In een constructie met enerzijds en anderzijds is het beter een komma te gebruiken.

Niet om te zeiken, maar recensent zijnde kun je het vast wel hebben. ]

Offkorrs! Graag zelfs, foutjes lees je zelf makkelijk overheen. In dit geval heb ik duidelijk te weinig koffie gedronken voordat ik aan de slag ging.

Dat tweede punt waar je op wees heb ik trouwens expres gedaan, anders wordt het zo'n kommafestijn en dat leest niet zo prettig imho.

edit: koffiegebrek misschien, maar wtf is er verkeerd aan die eerste zin. Ik zie 't niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 24-07-2007 0:09]

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 0:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 0:06 schreef Y Draig Goch het volgende:
Offkorrs! Graag zelfs, foutjes lees je zelf makkelijk overheen. In dit geval heb ik duidelijk te weinig koffie gedronken voordat ik aan de slag ging.

Dat tweede punt waar je op wees heb ik trouwens expres gedaan, anders wordt het zo'n kommafestijn en dat leest niet zo prettig imho.

Het zou de enige komma zijn.

Ik zou trouwens wel graag taalbetweter bij ZM willen worden, is die functie beschikbaar?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 0:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 0:06 schreef Y Draig Goch het volgende:

edit: koffiegebrek misschien, maar wtf is er verkeerd aan die eerste zin. Ik zie 't niet.

Bekend zijn met, gewend zijn aan.

Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 0:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 24 juli 2007 0:09 schreef WhiteRider het volgende:
Het zou de enige komma zijn.

Ik zou trouwens wel graag taalbetweter bij ZM willen worden, is die functie beschikbaar?

Vacature is 16+.

Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 0:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 24 juli 2007 0:09 schreef WhiteRider het volgende:
Bekend zijn met, gewend zijn aan.

Op het moment dat ik op doorvoeren drukte realiseerde ik me het.
Ik zat te zoeken in de werkwoordspelling.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 0:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 0:10 schreef Y Draig Goch het volgende:
Vacature is 16+.

Mooi, dan kan ik erbij.

Zo, nu weer echt ontopic.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-01-2008 12:56 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Inderdaad.

We zijn bezig met opnames voor de tweede full length. Gaat al erg goed.
We zijn met zijn allen muzikaal flink gegroeit en de nieuwe nummers zijn inmiddels ook al zo'n 2 á 3 jaar oud We hadden alleen nooit echt meer de kans gehad op het op te nemen.

Intussen hebben we ook 2 bassisten versleten en rehearsen en nemen we nu op met onze nieuwe bassterd.

Eind februari / begin maart waren er plannen voor optredens met o.a. Kludde en Gheestenland, maar meer informatie volgt nog.

Oh WR, haal jij even de fouten eruit en zo?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2008 15:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Bassisten slijten niet.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-01-2008 15:16 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2008 15:06 schreef ZelThoR het volgende:
Bassisten slijten niet.

Klopt, die vertrekken en vergaan

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2008 15:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Onkruid vergaat niet.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-01-2008 15:24 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ja Kevin, binnekort even macabre mijn kant op doen ja!

Het is de lichtinval ;')

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-01-2008 19:13 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2008 15:24 schreef Kimmey het volgende:
Ja Kevin, binnekort even macabre mijn kant op doen ja!

Oja oja

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-01-2008 13:23 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2008 9:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Woei, ik word nog genoemd
Beetje suffe vragen trouwens, leuke antwoorden, dat wel

Gorgulhir
Psychedelisch fenomeen
Usericon van Gorgulhir
Posted 08-05-2008 13:02 by Gorgulhir Wijzig reactieProfiel van GorgulhirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fullbloodeclipse

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2008 16:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Woo.

Nu al?

Gorgulhir
Psychedelisch fenomeen
Usericon van Gorgulhir
Posted 08-05-2008 20:45 by Gorgulhir Wijzig reactieProfiel van GorgulhirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fullbloodeclipse

Kennelijk

spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2008 21:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Een kenner:
quote:
You can hear everything, nothing is too high or too low. Sound is set on just the right level of sound quality

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com