|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is een fijne prijs voor zulke leuke bands! |
|
quote: HEUY!!!! Dan zie ik je dan dus weer voor een pot bier |
|
quote:Dat sluit ik zeker niet uit |
|
HEUY!!!! Mooie dag om de zomer af te sluiten |
|
Jammer dat ik er niet bij kan zijn...zit dan in Berlijn...maar wel een geslaagde line-up om zat te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Tjeeminee Hub...Berlijn heeft WOII ook overleefd dus een weekend zonder jou ook wel |
|
quote: |
|
Yep, maar nu speelt in Berlijn Helheim én Arkona. En trouwens, er moet toch ook iemand in Berlijn zijn die het feestje aanwakkerd, niet dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hahaha, liever een feestje aanwakkeren als een vuurstorm (daar gaan we weer met de oorlogsgrappen). Zal ik dan maar het drankwerk van Marcel proberen te benaderen? (overtreffen lukt niet) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Prima John, neem mijn drankwerk maar over....anders blijven ze bij de Aek met een overschot Jupiler zitten....en da's niet de bedoeling Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ...en je eigen drankwerk, dan zullen we weer een feestje tegemoetgaan |
|
buts |
|
Spijtig, de Venlo Clan zit dan op Qbase in Duitsland anders waren we zeker van de partij! |
|
Heuy, waarom plan je dit tegelijkertijd met mijn reisje Berlijn? Had me graag weer vol laten lopen met bier en tequila en dan als burgemeesters van de nacht door de stad banjeren hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Je er maar voor zorgen dat je missie naar Berlijn slaagd en dat ze hierheen komen, dan kan ik het je vergeven Hub & Heuy ; burgermeesters van de nacht |
|
Wie naar hier? Arkona of Helheim? Van Helheim weet ik 100% zeker dat ze hier graag willen spelen.....Arkona zal ik vragen als we in Berlijn zijn...nog effetjes m'n Russisch wat verbeteren hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Zie ik je over 3 weken in het zuiden?....zowiezo volgende week in Dynamo neem ik aan |
|
Hey Heuy...vanmiddag al feest ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT WE'RE DOING ALRIGHT TONIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT WELL ALRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Joazeker manne! Burgermeesters van de nacht |
|
|
|
Ik ga er toch bij zijn......na mijn dronken weekje Noorwegen heb ik geen geld meer voor Berlijn Maar goed, dit is dus de ideale vervanger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Present! Maar volgens mij had ik dat al eens gepost... |
|
HEUY!!!! Daar moet op gedronken worden Heb er iig zien in...na het optreden plaatjes draaien van oude krakers en nieuwe rampetampers |
|
quote: Haha, toch weer het Vampire Drinking Team bij elkaar! Jammer van de reden, maar we maken er een mooi feest van ter compensatie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Uiteraard, cool dat het VDT weer compleet is dit weekend...kijk er al naar uit zat te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |