|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Als het VDT aanwezig is, dan zal ik mijn camera maar meenemen...altijd gegarandeerd voor geweldige tjokkefolle video-opnames |
|
Hehehehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ik dit jaar Appelpop oversla ben ik hier ook te vinden. Denk dus dat ik in Roermond te vinden ben |
|
quote: HEUY!!!! Dan zullen we dat ding eerst eens aan de gang moeten krijgen en geloof me, dat heb ik al heel vaak geprobeerd (ik wil namelijk zo'n aktie uit The Gremlins ook weleens meemaken ) lukt dat niet, dan hebben we genoeg van het geestverruimende vloeistof op om onze creatieve uitspattingen de vrije loop te laten gaan |
|
Damn, heb dan nachtdienst... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Jeuj, ik kom ook, en neem m'n fototoestelletje mee Hoe laat vangt het aan? Bla |
|
quote: HEUY!!!! We gooien de deuren om 20.30 open en om 21.00 begint de eerste band...ik neem dat Roel ook van de partij is? Dan zal ik een paar stukken van 2 juni laten zien op het scherm achter het podium |
|
Yep! Zinnin! Bla |
|
HEUY!!!! Zaterdag dus....met afterparty door DJ Severe Dennis |
|
Idereen drugs meenemen voor Hub want hij mag niet drinken vanwege Noors keelontstekinkje! Bla |
|
Ik ben ziekjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kop op skatje! Beter worden! Bla |
|
quote: HEUY!!!! Ook geen Irish coffee ? ...anders moet je morgenmiddag even bij sirius gaan...allemaal natuurlijk |
|
Hahaha Sirius de Smartshop? (Stop die jongen vol paddo's en geef 'm een Chocomel!) Bla |
|
Niks mis met chocomel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Denk dat ik ook wel ff kom kijken. |
|
quote: HEUY!!!! Dat zijn goede voornemens, zo halverwege het jaar |
|
Vanavond dus, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-09-2007 17:00] |
|
Was weer gezellig. |
|
Was idd een leuk avondje....alleen volgende keer wil ik toch liever weer in de zaal kijken ipv achter de bar te staan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Marcel, met anti-biotica moet je geheel onthouden, niet geheel houden! Maar het was een verdomd gezellig avondje, en zeker Fuelblooded en Detonation waren in prima vorm. Leuk zaaltje die Azijnfabriek, en met Mira en haar vent is het uitstekend drinken (ook niet onbelangrijk!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hehehe, had maximaal 2 a 3 flesjes willen drinken....nou, het is bijna een hele krat geworden Er is gisteren trouwens goed gezopen in de Aek....12 kratten Jupiler en 4 kratten Brand naast al het tapbier is een zeer goed teken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Heel erg geslaagd feestje...en moshpit en een zaal vol headbangers bij de eerste band heb ik al lang niet meer gezien...voor de rest een erg vette en goede sfeer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |