|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en in Zaandam is het natuurlijk samen met Behemoth |
|
Hmmmm zou zeeeeer graag gaan, moet nog ff kijken |
|
Precies |
|
Dit zijn zulke heerschende bands om in de pit te staan. Zeker alle 3 in mijn top 10. Pit op hellfest was perfect bij zowel Behemoth als Aborted. Op Party-San en in de 013 was Kataklysm een heerlijke rosparty. (zo ben ik ook vereeuwigd op de DVD ) Hopelijk is mijn rib-blessure dan weer iets beter... daarnaast hoop ik dat het niet alleen maar weer de 12-jarige zaanse kneusjes zijn die een beetje willen hossen... [Dit bericht is gewijzigd door Fobiac op 26-09-2007 12:20] |
|
Ach het word wel tof. |
|
Dat sowieso! Heersch! |
|
Nog iets langer dan een week! Zin in |
|
~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Jammer dat het in Zaandam is, anders was ik ook wel langsgekomen! Het is de lichtinval ;') |
|
Pff zo veel verder is Zaandam niet, dan Utrecht! Luie Nederlanders |
|
*hoppa! |
|
Voor behemoth heb je die reis toch wel over? Kom op, voor goede bands moet je nu eenmaal reizen. Never trust a demon girl... |
|
quote: Precies. Wij gaan vanuit Arnhem. Is ook niet naast de deur, maar ik wil Behemoth niet missen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Jep, wij komen vanuit Enschede. Voor Behemoth heb je zoiets over. |
|
Of uit Groningen... NOG verder |
|
Word dus gezellig. |
|
Morgen!! |
|
Ik ga er voor het gemak even vanuit, dat dit teringvet gaat worden, daar ik helemaal vanuit Eindhoven richting Zaandam ga morgen. Is die zaal goed te doen? Hopelijk is de opkomst ook een beetje redelijk. an evil incarnation of DEATH! |
|
Word gezellig hoor en de Kade is best een leuke zaal. |
|
AANWEZIG ! nog lui die geen vervoer hebben ? heb nog plek , ben alleen al vroeg op weg |
|
Tot vanmiddag!! |
|
Godverdomme wat was Behemoth VET! Dit was echt een heerschavond waar ik aan toe was. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
HELEMAAL mee eens!!! Alleen Behemoth gezien vanwege huiswerk hehe, maar zeer geslaagd, wat een strakke set ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Alleen bijzonder jammer van die kanker-looser die het nodig vond bij het laatste nummer een blik of beker ofzo richting de zanger te gooien. Als je er niets aan vindt, wat de fuck doe je er dan überhaupt? Verder was de eerste band niets aan, Aborted slechts de laatste noten van gehoord omdat we waren eten. Kataklysm had ik niet zulke hoge verwachtingen van maar verdomme, wat was dat lekker! En Behemoth heerschte weer alles kapot, hoewel ik toch al wel eens een betere show van ze heb gezien. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |