IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 7 Okt Behemoth, Kataklysm +2 Kade Zaandam Vorige pagina
Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 08-10-2007 11:11 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Teeeeeeeeeeering wat was Behemoth weer vet. Echt met afstand de beste (live) death metal band ooit! Iedereen moet buigen voor deze band, wat een giganten! zowel muzikaal technisch als qua uitstraling (bezieling) een dikke 10!

Kataklysm vond ik wel aardig, meer niet. Niet mijn ding en ik vind die drummer echt ultra ruk!

Aborted was ook fanatasitisch! Rete strakken band, vette show, k*nker hard!

De 1ste band vond niet echt boeiend..vlees nog vis..

Al met Al een top avond!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 08-10-2007 22:50 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 10:34 schreef Regeer het volgende:
Alleen bijzonder jammer van die kanker-looser die het nodig vond bij het laatste nummer een blik of beker ofzo richting de zanger te gooien.
Als je er niets aan vindt, wat de fuck doe je er dan überhaupt?

Seth gooide daarna nog een vol blikje terug naar die gozer en die had volgens mij wel last van zijn schouder.

Was trouwens erg gaaf! Vooral Behemoth, maar Aborted en Kataklysm vielen me erg mee. Aborted vond ik een stuk beter dan op Waldrock.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-10-2007 22:58 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Alweer een Blik of glas bier naar Behemoth in Noord Holland? Wat is dat toch met die provincie.
In 2001 in Haarlem met Behemoth was het precies hetzelfde.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-10-2007 23:16 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Tsja, hij kreeg hetzelfde blik naar zijn schouder gegooid wat 'ie zelf het publiek slingerde. Kan er geen medelijden mee hebben, het zal hem even veel pijn gedaan hebben als degeen in het publiek die 'm tegen zich aan kreeg.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 08-10-2007 23:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Prachtig mooie metalavond, de eerste band wist mij te verassen, alhoewel ik het idee had, dat bijster weinig mensen hiervan onder de indruk waren, ik vond het best vette shit, vooral de mimiek van de zangert was bij vlagen erg grappig

Toen Aborted & Kataklysm beiden waren teringvet imho.
Daarna ragde Behemoth alles aan puin met een overtuigende vrij strakke performance.
Dat blikje-bier-incident is mij uiteraard ook niet ontgaan, was wel een klein smetje op het optreden, kreeg een beetje nare nasmaak van heel dat gebeuren.

Wij stonden er vrij kort op, daar bij het podium en mijn ega wist te vertellen dat het een beetje Nergal's eigen schuld was, omdat hij begon met het blikje hard in het publiek te gooien.
Ik heb dit niet gezien, dus reageerde ik nogal boos op het incident, het is imo gewoon not done om een blik bier het podium op te gooien tegen iemands gezicht.
Behemoth is een band die hun muziek vol overtuiging brengt en verdiend zoiets zeker niet....maarre weet iemand of Nergal nou begon met gooien en zo ja, gooide hij hard of was het meer een "lobje-blikje" in het publiek

an evil incarnation of DEATH!

Dark incarnation
Posted 08-10-2007 23:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 23:16 schreef Y Draig Goch het volgende:
Tsja, hij kreeg hetzelfde blik naar zijn schouder gegooid wat 'ie zelf het publiek slingerde. Kan er geen medelijden mee hebben, het zal hem even veel pijn gedaan hebben als degeen in het publiek die 'm tegen zich aan kreeg.

Bij deze is mijn vraag, tijdens het typen van mijn eigen epistol deels beantwoord

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 08-10-2007 23:19 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

volgens mij liet hij het blokje gewoon vallen, maar goed ik heb daar niet zo heel veel van mee gekregen verder.

Was verder wel erg tof

Dark incarnation
Posted 08-10-2007 23:20 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 23:19 schreef Orklord het volgende:
volgens mij liet hij het blokje gewoon vallen, maar goed ik heb daar niet zo heel veel van mee gekregen verder.

Was verder wel erg tof

Was het een blokje , ik dacht echt dat het om een blikje ging

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 09-10-2007 17:08 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ja ik heb het hele gebeuren wel goed gezien; Nergal nam eerst een paar slokken uit dat blikje en gooide de rest van het bier over het publiek heen. Even later gooide iemand dat dus terug, maar het raakte hem niet echt hard ofzo aangezien het ook gewoon een leeg blikje was. Maargoed, die gitarist had nog een vol blikje en die smeet hij gericht naar die gast. Zo te zien was het goed raak inderdaad, ik hoop van harte dat hij de goeie heeft geraakt, anders is het knap lullig.

~ By the fallen one I shall arise ~

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com