|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Entree zal 10 euro bedragen en de voorverkoop begint aankomende vrijdag! |
|
Disavowed zal ook komen |
|
Severe Torture leeft dus nog. gaaf, altijd al een vette band gevonden. Fuck the world and fuck you |
|
Voorverkoop is reeds begonnen. |
|
Das wel flink op tijd dan... |
|
Moet toch wat Flyert trouwens: |
|
Op zich wel wat aardige bakken herrie bij elkaar geraapt. Ik zal er eens over denken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een rare flyer, zo met die mensen op dat bospad. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ....een lekker rustig avondje avontuurlijk genieten waarschijnlijk !!! YES WEL deeeenk!! |
|
quote:Helemaal mee eens! En voor een nette prijs ook nog eens |
|
quote: Hehehe, ik vind 'm geniaal! Beuken... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Gaat wel gezellig worden daar! |
|
Aanvang: 14.30 uur, eerste band 15.00 uur |
|
Jan,dan kan je alvast een pils pakken daar |
|
Maar, maar...aanvang en eerste band is toch hetzelfde?? |
|
quote:Hehe, nu je het zegt ! |
|
*hoppa nog iets langer dan een maandje, maar toch nog even onder de aandacht brengen |
|
Speelschema nog onder voorbehoud: 15:00-15:40 Sephiroth 16:00-16:45 Obsidian 17:10-18:00 Crimson Falls Pauze 18:00-19:00 19:00-19:50 Putrefied 19:05-19:55 Disavowed 20:15-21:15 Severe Torture |
|
Dat is ook nog eens op een schappelijke tijd afgelopen ook *overweegt* |
|
ik ben zeker ook aanwezig, geweldige line-up en de mogelijkheid om Houten deathfest wat extra promotie mee te geven. Wat wil je nog meer |
|
15/20 minuten tussen de bands? Ik zou het knap vinden! |
|
quote:moet lukken met 2 backlines (1 voor en 1 na de pauze). Verder zijn de bezettingen dusdanig standaard dat er niet veel apart gecheckt hoeft te worden zoals toetsen/violen/draaiorgels/etc |
|
quote: Het moet Zaal open en Aanvang zijn inderdaad, ghehehe! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Ach ze weten toch wat er bedoeld word? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |