|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 25 juni aanstaande ligt REWIRE REALITY in de winkels. Na 3 demo's de full-length debuutplaat van metal/dance/industrial kwartet NEXT WASTE DIMENSION. Op onderstaande MySpace pagina is nu als voorproefje ZEPHYR te horen. Op de website is tevens meer info te vinden over de aankomende Roemeense tour en optredens Check! www.myspace.com/nextwastedimensioncom www.nextwastedimension.com |
|
Woei! Ik kan niet luisteren hier, maar het is vast vet! succes verder! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
kankervet nummer blijft dat dude! klinkt super goed! ben benieuwd... samen op het podium toch maar een keer heh? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
metal! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Roemenie tour is op initiatief van o.a. Burgerweeshuis. Wij mogen onze eigen (Roemeense) voorprogramma's uitkiezen en zijn met verschillende bands in onderhandeling. Tips & aanknopingspunten zijn van harte welkom. U kent de website/email. NWD + CHD lijkt me inderdaad weer eens een goed plan! Wel raar dat ik Ryn al ruim 1,5 jaar niet meer gezien heb, maar wel een duetje met hem sta te bulderen op Terminal World Perspective! |
|
quote: ..is erg jammer dat dat toen net scheef is gelopen. moeten we live maar eens goedmaken dan the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Mmm, de demo's waren fantastisch en Zephyr blijft een sterk nummer, alleen hoop ik dat de galm op de zang niet voor het gehele album geldt, want het klinkt... eh... kut. |
|
Zo'n myspace preview is nou niet echt bepalend vind je zelf wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik vind de zang nu al veel gaver klinken... meer dynamiek = . the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Onder leiding van prof. dr. ir. Pascal Altena (he will out-nerd you!)is er binnen nummers heftig geexperimenteerd met verschillende layers, compressors, delay's, vocoders, distortions, etc. ...en dan heb ik het nu slechts alleen nog over de vocals. Yummie! |
|
quote: zo issie gepromoveerd? [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 29-05-2007 16:17] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
REWIRE REALITY is volgens Pascal zelf zijn Magnum Opus op productiegebied. Heb ik natuurlijk niks aan toe te voegen. Wat mij betreft is ie Cum Laude geslaagd! |
|
Klinkt erg vet lui! Die cd ga ik zeker halen. |
|
quote: Dude! Gaaf! Die komt hier thuis de collectie ook mooi uitbreiden natuurlijk. |
|
Check CONCERT forum voor info over onze releaseparty met XXXL VJ-show, Portall en Izegrim! datum: zaterdag 23 juni 2007 aanvang: 21:00 uur entree: voorverkoop € 5,- / deur € 6,- lokatie: PODIUM WILLIE (voormalig DAVO-pand), Mr. H. F. de Boerlaan 151, 7411 AP Deventer, www.podiumwillie.com Voorverkoopadressen release party Cafe Midtown, Brink 14A (kelder), Deventer, www.cafemidtown.nl Bep Dylan Records, Grote Overstraat 60, Deventer, www.bepdylan.nl |
|
quote: hehe... en terecht natuurlijk! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: oh gaaf joh, kom ik denk weer eens een bezoekje brengen aan deventer. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Mooi! Wij zullen u met veel muzikaal geweld verwelkomen! Wordt een gigantisch gaaf feest. Het is een oud fabriekspand van ruim 4 meter hoog. Er komt een ENORM videosherm te hangen waar de projecties op komen. De afgelopen optredens die ik er gezien heb waren allemaal sfeervol en gaaf. ...en Portall en Izegrim zijn ook niet te versmaden uiteraard. Cheerz 'n beerz! |
|
sweet as! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Hmmz, behoorlijk uitgekauwde metalriffs met af en toe een blij dance melodietje eronder. Niet veel bijzonders als je het mij vraagt. Het nummer zit qua opbouw ook totaal niet spannend in elkaar en de zang galmt inderdaad te veel. Vast wel een leuk bandje voor live met een paar biertjes erbij, maar verder snap ik het enthousiasme hierover niet zo. Toch succes verder met de CD en de optredens! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ze hebben de 'looks' tog... [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 31-05-2007 12:22] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Dammit! Daar ken ik niet bijzijn Weer VJ show met vrouwen en vlees? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: oew... dan kunnen we weer niet samen gaan ZelThoor [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 31-05-2007 13:41] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Wat, als ik niet kan? Knap zeg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: heh? tering ik kan ook niet lezen... ik wilde waarschijnlijk dat er iets anders stond1 naja jammer... het zullen de biertjes zijn the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |