|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook maar eens spammen omdat ik er zelf nu baat bij heb, hehehe... De line up is dus bekend |
|
wat een kankerlelijke flyer ja Je moeder. |
|
shiit Suck my piss |
|
*proest* Lomp zeg. Waren er geen betere bands in voor het goede doel? Subtiel kamerolifantje |
|
pfff... 22 september... eerst maar eens verjaren... en een agenda aanschaffen voor 07/08 |
|
Waarom kanker? |
|
Omdat de pest in Europa niet meer bestaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oké. |
|
quote: Hoezo, heb je kanker en is de opbrengst bestemd voor je chemokuur? |
|
|
|
haha niet normaal, waarom moet ik hierom lachen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Maak je niet ongerust, het is terminaal. ;-) |
|
cancer for metaaaaaal!!!11111 Je moeder. |
|
Het zijn zo te zien wel kankerbands ja. |
|
Subtiele posts alhier. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En toch ga ik hier aanwezig zijn, al was het maar omdat ik er op de fiets heen kan! Dus veul ---> Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Jep, mijn haar is eraf en ik loop in roze shirts. |
|
Wanner komt Metal tegen TBC? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Metal tegen barebackers! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
metal against metalheads Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wat dan, heb je kanker? |
|
Nou nou mensen, niet zo negatief! :knuf: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: die wil ik als backpatch. En nu iedereen opkankeren. Suck my piss |
|
dat er nog niemand is gaan huilen zeg. Je moeder. |
|
quote: Wordt het weer tijd voor HET plaatje? En verder vind ik het wel een goede zaak op zich, behalve dan dat dit soort dingen verder voor de bezoekers toch alleen maar bier zoepn en benties kiekn is. Zo lijkt het wel net of metaltuig begaan is met het leed in de wereld enzo. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |