|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 05-06-2007 13:27] |
|
quote:Heb je opeens weer haar en geen roze-Thirtjes met dure merkbroeken meer aan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja nee, niet alweer, kwantiteit moet je het niet van hebben, hè? |
|
quote: Hmmmz, misschien Andreas maar eens reviewen tijdens dit metal tegen kanker feest. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou ja, Andreas moet zelf spelen tijdens dit feestje... |
|
Wie gaaat hier nog naartoe? Is wel een leuk feestje dunkt me. |
|
"Oi, if i can't fight cancer, maybe i can fight someone with cancer" |
|
quote: Ikke met nog wat andere mensen. Ik heb er zin in You're running in circles |
|
Vandaag, dus nog een laatste schop! Straks maar eens op de trein hoppen |
|
oh ja ook aanwezig, zoals ik al zei in het weekendplannen topic. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Is de opmerking dat het een kanker line-up is al gemaakt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hahahaha, dit is wel het beste topic ooit. |
|
quote:Iedere line up met Nymphea Aurora kan geen kanker line up zijn, Kwelgeesje |
|
Autumn komt niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wegens ziekte? quote: lal Je moeder. |
|
Due to health reasons, ja. |
|
Ja dat was wel enigzins balen, zeker aangezien de rest toch vooral bagger was! Nee, Fuelblooded was weer leuk. Alter Ego X, was ok. Casual Silence vond ik ook wel ok. Nymphea Aurora vond ik ook wel goed te doen eigenlijk. Dacht er nog aan om de cd-r te halen, maar de verloting van de prijzen was nog niet afgelopen, dus ik hoopte de cd van NA te winnen, maar helaas helemaal niets! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Was zeker een leuk feestje. Gezellige avond, (Fuelblooded, Ceremony of opposties, Another Messiah waren cool), jammer dat Autumn niet kwam. Kkleine 200 man betalende bezoekers en een mooi bedrag voor het KWF binnengehaald. En ik won de hoofdprijs in de loterij [Dit bericht is gewijzigd door bolderkar op 24-09-2007 10:42] |
|
Was zeker gezellig! Op een of andere manier heb ik niet meer gezien dan Another Messiah... Was zeker een gave show die ze neerzetten. Prima vermaakt zaterdag! |
|
quote: Another Messiah vonden wij eigenlijk geen donder aan, dus zijn we buiten op het terras gaan kaarten. Hartenjagen for the win! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |