|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Prima toch |
|
*schop* Kom morgen ook even kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Shit, ik maakte maar een grapje hoor Ik ben er ook bij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik kom puur jou pesten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Dammit, bitch, dat doet iedereen al! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja als je die kans krijgt dan pak je hem. Hoezo kan je Belphegor daar zien spelen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmmz nope, toch niet. |
|
quote: *mompelt iets over een vermomming...* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Doet maar doen, Erg verstandig. Een zonnebril lenen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Haha, daar trap ik niet in he! Of issie mooi? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou, normaal. Maar goed met zonnebril herken ik je natuurlijk niet Ik ben benieuwd wie de drummer nu is even op dit moment bij Belphegor. (te lui om op te zoeken ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kut, wij kunnen niet Volgens metal-archives, en het recente nieuwsbericht, zou Laureano achter de trommels zitten, maar op Graspop zat hij er niet. Geen idee wie die vent was, maar blasten kon 'ie zeker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ahh serieus? Nee die zit er vast niet... Ik gok een of andere onbekende Oostenrijker ofzo. Ze zoeken nog steeds een drummer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tot morgen dan |
|
quote:Dikke LOL. ik ook, hehe Fuck the world and fuck you |
|
nog een paar uurtjes |
|
quote: Dan zien we mekaar misschien nog wel in grapjesland. Neuken? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-06-2007 18:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Inderdaad Zo maar eens vertrekken,. Zin in On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net terug, helse terugrit hehe, veel regen, en andere shit, veel polizei ook, fucking wazig hahaha.belphegor was fucking hard, harde show, harde,bloed harde pit met een mongool die het nodig vond om zijn poot in mijn nek te leggen, nu nog fucking last van, waarvoor dank, maar niet heus.detonation suckte hard, snapte echt niet wat die fucking happy metal band in het voorprogramma deed, ga het voorprogramma van helloween verzorgen volgende keer ofzo.TMDC was ook niet al te best,debiele aankondigingen van de nummers, en de muziek zelf suckte ook behoorlijk. Was nog nooit in de Atak geweest, maar wel een gave tent op zich, relaxte sfeer,en goedkoop zuipen ook nog eens, wat wil je nog meer. Gezien : Zillah en vriend, was erg gezellig om even te ouwehoeren enzo, jammer dat je t gebeuren niet gefilmd hebt Mir, Lin heeft nog een zooi foto's als je die wilt hebben hoor ik het wel.Nog meer ZM tuig, Zelthor en Chriz,lijken me best nog wel een paar gezellige gasten ook, hahaha.Al met al een vette avond, zeker wel. Fuck the world and fuck you |
|
haha reinier, zat? was naar zwolle gegaan, had je hier een afterparty gehad Je moeder. |
|
Nee, niet zat, ik ben gestopt met drinken he,mijn maat was wel zat hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Ik drink thuis ook nog amper maar bij concerten kun je je toch wel tegoed doen aan een borrel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nope, volledig gestopt...en bevalt me prima hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
sXe? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |