|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Fak! Mental in Enshede en ik wist nergens van! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver, je had even dit topic moeten checken. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, niet zoveel meer op ZM de laatste tijd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jammer man, maar ik kom er nog wel eens, gave tent. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ja, hahaha, straight edge ftw! Fuck the world and fuck you |
|
quote:als ik kon deed ik het. was niks over jullie persoonlijk he, ik zei wat over de muziek, vond ik gewoon te blij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1 Wat een topband zeg Jammer van dat gecrowdsurf inderdaad, daar was de pit niet groot genoeg voor, om het goed op te vangen... quote: Haha, ik vond zowel TMDC als Detonation best OK. Detonation is echt supervet, hakte lekker door. Lekker melodisch, ja TMDC viel me mee, ik had meer brij verwacht, maar goed, het blijft niet echt mijn soort metal. Dat doorgeblast wordt je zo moe van, hehe. quote: Zekers! Duvel is helemaal geweldig voor 1,5 munt (= 2,55 euro!). quote: Jaja! Volgende keer hopelijk bij een concert waar de bands minder gaaf zijn, meer tijd om te praten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hé, iedereen mag vinden wat ie wil Wij houden nou eenmaal van mooie blije melodietjes, en andere mensen meer van puristische black metal, so be it. Ik heb een mooie avond gehad in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 01-07-2007 16:12] Schutters!! |
|
quote: Haha, dat was vast ronnie betonnie...die zag ik ook een paar keer voorbij vliegen. Belphegor was super gaaf! Mooie aflsuiter van het seizoen |
|
ZO was idd een gaaf avondje Helaas Monolith moeten missen. Ach heb ik al vaak gezien. Detonation, was leuk. Alleen vond het wat minder bij Belphegor passen. Belphegor was erg gaaf. Alleen het geluid vond ik weer kut. Dan is het zo'n muur aanmuziek, maar niet positief. Ik moest vooral in het begin gewoon heeeeeel goed luisteren welk nummer het was. De drummer schijnt in Nederland te wonen ofzo. Maar ze hadden beter nog even verder mogen zoeken. Hij was wel snel op zich, maar niet constant. @ Mental. Gezellie was het he? Ja best jammer dat ik niet heb lopen filmen, maar denk echt dat ze het niet op prijs zouden stellen. En het was zo druk en warm, dan waren de beelden ook niet heel erg geweldig geweest. @Zellie... pfff hoezo kletsen als er slechtere bands spelen? Das geen excuus,... Ik kwam je pas tegen toen alle bands afgelopen waren. Heb je niet eens kunnen klieren Fire nog wel zien lopen, alleen die herkende me niet meer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Maar ná de bands ben ik meestal niet meer zo'n interessante gesprekspartner Zeker niet als chriz drugs meeneemt... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Misschien had ik wel veel te vertellen,.. je weet maar nooit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dan is dat de volgende keer dat ik je zie vast ook nog interessant En anders bel je maar! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb je nummer toch niet.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ach, wat jammer nou zeg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vertel je alle details wel |
|
Borrie was er ook natuurlijk! Dom van me! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die heb ik gemist..of niet ? Fuck the world and fuck you |
|
Het was een mooi feestje gisteravond, een mooie generale voor Waldrock. *trots*Mooi dat mental de aankondigingen debiel vond*trots* Detonation speelde een donders goede en strakke zet. Ik ga nog maar eens wat gitaarlessen nemen. Belphegor waren zeer relaxte lui, leuk mee gebabbeld. het optreden kon me niet heel erg boeien. De linkerkant van de PA hield er een paar keer mee op en de drummer(niet uit Assen, maar uit het Duitse Essen) had hoorbaar 2,5 jaar niet meegespeeld. Ik vond ze op No Mercy vorig jaar gaver. |
|
quote:Was jij die prop ?links van het podium? Fuck the world and fuck you |
|
quote: En dat is niet zo moeilijk |
|
quote: Jups, en wie was jij? |
|
quote:Ik was die dikkerd met dat halfdooie haar die links van het podium stond, adidas shirtje aan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Korn? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |