IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : za 30-06-07 || Atak, Enschede || Belphegor, Detonation, The Monolith Deathcult Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-07-2007 11:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Fak! Mental in Enshede en ik wist nergens van!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 11:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Godver, je had even dit topic moeten checken.

Fuck the world and fuck you

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-07-2007 11:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, niet zoveel meer op ZM de laatste tijd

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 11:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jammer man, maar ik kom er nog wel eens, gave tent.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 11:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 11:17 schreef XXL het volgende:
sXe?
ja, hahaha, straight edge ftw!

Frituurmaster
Usericon van Frituurmaster
Posted 01-07-2007 13:47 by Frituurmaster Wijzig reactieProfiel van FrituurmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/detonationnl

quote:
Op 1 juli 2007 3:09 schreef mental het volgende:
detonation suckte hard, snapte echt niet wat die fucking happy metal band in het voorprogramma deed, ga het voorprogramma van helloween verzorgen volgende keer ofzo.TMDC was ook niet al te best,debiele aankondigingen van de nummers, en de muziek zelf suckte ook behoorlijk.

Ik vond TMDC anders verschrikkelijk bruut, vette band.

Maar goed, als jij ons in het voorprogramma van Helloween kan zetten, graag!

Schutters!!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 14:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 13:47 schreef Frituurmaster het volgende:
Ik vond TMDC anders verschrikkelijk bruut, vette band.

Maar goed, als jij ons in het voorprogramma van Helloween kan zetten, graag!
als ik kon deed ik het. was niks over jullie persoonlijk he, ik zei wat over de muziek, vond ik gewoon te blij.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2007 15:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
belphegor was fucking hard, harde show, harde,bloed harde pit met een mongool die het nodig vond om zijn poot in mijn nek te leggen, nu nog fucking last van, waarvoor dank, maar niet heus.

+1

Wat een topband zeg

Jammer van dat gecrowdsurf inderdaad, daar was de pit niet groot genoeg voor, om het goed op te vangen...
quote:
detonation suckte hard, snapte echt niet wat die fucking happy metal band in het voorprogramma deed, ga het voorprogramma van helloween verzorgen volgende keer ofzo.TMDC was ook niet al te best,debiele aankondigingen van de nummers, en de muziek zelf suckte ook behoorlijk.

Haha, ik vond zowel TMDC als Detonation best OK. Detonation is echt supervet, hakte lekker door. Lekker melodisch, ja

TMDC viel me mee, ik had meer brij verwacht, maar goed, het blijft niet echt mijn soort metal. Dat doorgeblast wordt je zo moe van, hehe.
quote:
Was nog nooit in de Atak geweest, maar wel een gave tent op zich, relaxte sfeer,en goedkoop zuipen ook nog eens, wat wil je nog meer.

Zekers! Duvel is helemaal geweldig voor 1,5 munt (= 2,55 euro!).
quote:
Gezien : Zillah en vriend, was erg gezellig om even te ouwehoeren enzo, jammer dat je t gebeuren niet gefilmd hebt Mir, Lin heeft nog een zooi foto's als je die wilt hebben hoor ik het wel.Nog meer ZM tuig, Zelthor en Chriz,lijken me best nog wel een paar gezellige gasten ook, hahaha.Al met al een vette avond, zeker wel.

Jaja!

Volgende keer hopelijk bij een concert waar de bands minder gaaf zijn, meer tijd om te praten

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Frituurmaster
Usericon van Frituurmaster
Posted 01-07-2007 16:08 by Frituurmaster Wijzig reactieProfiel van FrituurmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/detonationnl

quote:
Op 1 juli 2007 14:00 schreef mental het volgende:
als ik kon deed ik het. was niks over jullie persoonlijk he, ik zei wat over de muziek, vond ik gewoon te blij.

Hé, iedereen mag vinden wat ie wil
Wij houden nou eenmaal van mooie blije melodietjes, en andere mensen meer van puristische black metal, so be it. Ik heb een mooie avond gehad in ieder geval!

[Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 01-07-2007 16:12]

Schutters!!

Mrit
Usericon van Mrit
Posted 01-07-2007 16:13 by Mrit Wijzig reactieProfiel van MritQuote dit bericht

quote:
bloed harde pit met een mongool die het nodig vond om zijn poot in mijn nek te leggen

Haha, dat was vast ronnie betonnie...die zag ik ook een paar keer voorbij vliegen.

Belphegor was super gaaf! Mooie aflsuiter van het seizoen

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-07-2007 16:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

ZO was idd een gaaf avondje
Helaas Monolith moeten missen. Ach heb ik al vaak gezien.
Detonation, was leuk. Alleen vond het wat minder bij Belphegor passen.
Belphegor was erg gaaf. Alleen het geluid vond ik weer kut. Dan is het zo'n muur aanmuziek, maar niet positief. Ik moest vooral in het begin gewoon heeeeeel goed luisteren welk nummer het was.
De drummer schijnt in Nederland te wonen ofzo. Maar ze hadden beter nog even verder mogen zoeken. Hij was wel snel op zich, maar niet constant.
@ Mental. Gezellie was het he? Ja best jammer dat ik niet heb lopen filmen, maar denk echt dat ze het niet op prijs zouden stellen. En het was zo druk en warm, dan waren de beelden ook niet heel erg geweldig geweest.

@Zellie... pfff hoezo kletsen als er slechtere bands spelen? Das geen excuus,... Ik kwam je pas tegen toen alle bands afgelopen waren. Heb je niet eens kunnen klieren

Fire nog wel zien lopen, alleen die herkende me niet meer

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2007 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 16:51 schreef zillah-morte het volgende:
@Zellie... pfff hoezo kletsen als er slechtere bands spelen? Das geen excuus,... Ik kwam je pas tegen toen alle bands afgelopen waren. Heb je niet eens kunnen klieren

Maar ná de bands ben ik meestal niet meer zo'n interessante gesprekspartner

Zeker niet als chriz drugs meeneemt...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

zillah-morte
Posted 01-07-2007 17:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juli 2007 17:02 schreef ZelThoR het volgende:
Maar ná de bands ben ik meestal niet meer zo'n interessante gesprekspartner

Zeker niet als chriz drugs meeneemt...

Misschien had ik wel veel te vertellen,.. je weet maar nooit

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2007 17:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 17:04 schreef zillah-morte het volgende:
Misschien had ik wel veel te vertellen,.. je weet maar nooit

Dan is dat de volgende keer dat ik je zie vast ook nog interessant

En anders bel je maar!

zillah-morte
Posted 01-07-2007 17:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juli 2007 17:19 schreef ZelThoR het volgende:
Dan is dat de volgende keer dat ik je zie vast ook nog interessant

En anders bel je maar!

Heb je nummer toch niet....

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2007 18:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ach, wat jammer nou zeg

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 01-07-2007 20:22 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 11:17 schreef spectre het volgende:
Fak! Mental in Enshede en ik wist nergens van!

Ik vertel je alle details wel

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2007 21:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Borrie was er ook natuurlijk! Dom van me!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 21:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die heb ik gemist..of niet ?

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 01-07-2007 21:36 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het was een mooi feestje gisteravond, een mooie generale voor Waldrock.

*trots*Mooi dat mental de aankondigingen debiel vond*trots*

Detonation speelde een donders goede en strakke zet. Ik ga nog maar eens wat gitaarlessen nemen.

Belphegor waren zeer relaxte lui, leuk mee gebabbeld. het optreden kon me niet heel erg boeien. De linkerkant van de PA hield er een paar keer mee op en de drummer(niet uit Assen, maar uit het Duitse Essen) had hoorbaar 2,5 jaar niet meegespeeld. Ik vond ze op No Mercy vorig jaar gaver.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 21:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 21:36 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het was een mooi feestje gisteravond, een mooie generale voor Waldrock.

*trots*Mooi dat mental de aankondigingen debiel vond*trots*

Detonation speelde een donders goede en strakke zet. Ik ga nog maar eens wat gitaarlessen nemen.

Belphegor waren zeer relaxte lui, leuk mee gebabbeld. het optreden kon me niet heel erg boeien. De linkerkant van de PA hield er een paar keer mee op en de drummer(niet uit Assen, maar uit het Duitse Essen) had hoorbaar 2,5 jaar niet meegespeeld. Ik vond ze op No Mercy vorig jaar gaver.
Was jij die prop ?links van het podium?

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 01-07-2007 22:12 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 21:27 schreef mental het volgende:
Die heb ik gemist..of niet ?

En dat is niet zo moeilijk

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 01-07-2007 22:17 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Was jij die prop ?links van het podium?

Jups, en wie was jij?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-07-2007 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 22:17 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Jups, en wie was jij?
Ik was die dikkerd met dat halfdooie haar die links van het podium stond, adidas shirtje aan.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-07-2007 22:21 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 22:18 schreef mental het volgende:
Ik was die dikkerd met dat halfdooie haar die links van het podium stond, adidas shirtje aan.

Korn?

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com