|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga voor Stormbringer, Burn en Live in Europe. Met Gillan hebben ze prachtige nummers gemaakt, maar toch pakt de Coverdale?Hughes combi mij meer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Stormbringer het nummer is ook erg gaaf! The trend is dead. |
|
Soldier Of Fortune "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Haha! Nou om eerlijk te zijn vind ik die niet zo :-S. maar Holy Man en Lady Double Dealer zijn vetter The trend is dead. |
|
YEAHHH! Even het nieuwste album opgezet... The trend is dead. |
|
Wat een ontiegelijke kutband op 'Child in Time' na. Ooit wel eens een hoop van geluisterd na het bekend raken met eerdergenoemde nummer, maar helaas niets gevonden dat vergelijkbaar is of er uberhaupt enigszins bij in de buurt komt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kvind ze wel goed. Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote: Ik vind child in time juist kut. Heb je Fireball wel is gehoord? Het album dan... Die is best gaaf! The trend is dead. |
|
Fireball is zeker een goed album, net als Machine Head, Deep Purple In Rock en Shades Of Deep Purple. Andere gave band die een beetje vergelijkbaar klinkt is Uriah Heep. Vind ik eigenlijk nét iets beter. Bareuh... |
|
quote: Burn is ook bruut! The trend is dead. |
|
quote: NP. Bareuh... |
|
quote: Jammer, dat ze die nooit live spelen The trend is dead. |
|
Ik denk niet dat Gillan die nummers wil zingen. Bareuh... |
|
quote: Dont know, ze zijn nog steeds strak. Vorig jaar live gezien, en gister de nieuwe live dvd gekocht. alleen de basist maakt nog wel is foutjes! The trend is dead. |
|
Ik heb ze vorig jaar ook live gezien, op Arrow. Vond ze wel goed, alleen jammer dat Gillan het niet meer helemaal haalt live. Bareuh... |
|
quote: Ow, ik heb ze in de Heineken Music Hall gezien. En daar deed die hoge uithalen niet meer gelukkig... Ze speelde wel fockin strak! The trend is dead. |
|
quote: Wel een goed album, inderdaad. Ik vind die dubbele zang wel wat hebben. En de nummers zijn ook niet verkeerd. En live waren ze erg strak, inderdaad. Bareuh... |
|
quote: The Demons Eye is heel erg vet! The trend is dead. |
|
Op welk album staat ie dan. Niet op Burn, tenminste niet op mijn LP. Bareuh... |
|
quote: Hij staat op Fireball Sail away staat wel op burn en is een goed nummer The trend is dead. |
|
Check, ik had hem al gevonden. Fireball dan. Bareuh... |
|
quote: En ik ben pitte! Veel luister plezier met Deep Purple The trend is dead. |
|
Bareuh... |
|
Machine head Stormbringer |
|
Nieuwe dvd van DP is vettt [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 01-08-2007 19:26] The trend is dead. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |