|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat het op dinsdag is... |
|
Wanneer begint de voorverkoop? |
|
Komende week volgens mij, maar ik ben uiteraard aanwezig!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
heen!! |
|
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 23/06/07 om 10.00 uur Aldus ticketservice, ik ga dus NU mijn kaartje halen! Later!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat is een goed idee. Maar eerst even ontbijten |
|
Ik ga wel even voor het ontbijt met het oog op staplaatsen. Laterz. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-06-2007 10:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een beetje te duur naar mijn zin.. Al is het ookwel logish voor zon dondersgoed concert. |
|
Lijstje: XXL (sta plaats) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is vrij zitten en staan En het kaartje is binnen, tijd om te gaan aftellen! |
|
Staan dus. Hoewel dat, als je wat ergernis van andere mensen op de koop toe neemt, ook wel op de ring kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik sluit me wel aan bij de groep 'staan' en |
|
ik ben er zeker bij |
|
quote:Ook al sta je voor de ring, XXL.. man, als er een live-dvd van zou komen, zie je nog alleen jouw staart, ouwe beer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-06-2007 15:22] |
|
Gaaf, morgen gelijk kaarten halen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Aanwezigggg |
|
Meschien The trend is dead. |
|
Wat? |
|
quote: Dat ik er bij bent. The trend is dead. |
|
quote: Ik ben. Jij bent. quote: mis·schien (bw.) 1 zoals zou kunnen, zoals denkbaar is => bijgeval, mogelijk, mogelijkerwijs, wellicht, wie weet 2 om een vraag of verzoek af te zwakken |
|
Present!! |
|
Ik ga lekker naar Düsseldorf. Dichterbij en betere sound dan die galmbak in R'dam |
|
quote: Goed punt. Had ik eerder geweten dat lui hier uit de buurt ook gingen, had ik niet al een ticket voor Ahoy gekocht... Maarja. Ach, heb DT al jaren niet meer gezien dus galmbak e.d. neem ik dan maar op de koop toe Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Aanwezig! Ahoy-geluid meestal wel goed toch? Stond alleen bij Billy Joel (ja, die vinnik ook goed ja ) te dicht bij gitaarversterker, waardoor ik het spel van the piano man nauwelijks kon horen Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
Ik heb Dream Theater een keer eerder in Ahoy gezien en toen was het geluid prima. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |