![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat het op dinsdag is... ![]() |
|
Wanneer begint de voorverkoop? ![]() |
|
Komende week volgens mij, maar ik ben uiteraard aanwezig!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
heen!! ![]() |
|
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 23/06/07 om 10.00 uur Aldus ticketservice, ik ga dus NU mijn kaartje halen! Later!!! ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Dat is een goed idee. Maar eerst even ontbijten ![]() ![]() |
|
Ik ga wel even voor het ontbijt met het oog op staplaatsen. Laterz. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-06-2007 10:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Een beetje te duur naar mijn zin.. Al is het ookwel logish voor zon dondersgoed concert. ![]() |
|
Lijstje: ![]() XXL (sta plaats) ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het is vrij zitten en staan ![]() En het kaartje is binnen, tijd om te gaan aftellen! ![]() ![]() |
|
Staan dus. Hoewel dat, als je wat ergernis van andere mensen op de koop toe neemt, ook wel op de ring kan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Ik sluit me wel aan bij de groep 'staan' en ![]() ![]() |
|
ik ben er zeker bij ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ook al sta je voor de ring, XXL.. ![]() ![]() man, als er een live-dvd van zou komen, zie je nog alleen jouw staart, ouwe beer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-06-2007 15:22] ![]() |
|
Gaaf, morgen gelijk kaarten halen. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Aanwezigggg ![]() ![]() |
|
Meschien The trend is dead. ![]() |
|
Wat? ![]() ![]() |
|
quote: Dat ik er bij bent. The trend is dead. ![]() |
|
quote: Ik ben. Jij bent. quote: mis·schien (bw.) 1 zoals zou kunnen, zoals denkbaar is => bijgeval, mogelijk, mogelijkerwijs, wellicht, wie weet 2 om een vraag of verzoek af te zwakken ![]() |
|
Present!! ![]() ![]() |
|
Ik ga lekker naar Düsseldorf. Dichterbij en betere sound dan die galmbak in R'dam ![]() ![]() |
|
quote: Goed punt. Had ik eerder geweten dat lui hier uit de buurt ook gingen, had ik niet al een ticket voor Ahoy gekocht... ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Aanwezig! Ahoy-geluid meestal wel goed toch? Stond alleen bij Billy Joel (ja, die vinnik ook goed ja ![]() ![]() Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... ![]() |
|
Ik heb Dream Theater een keer eerder in Ahoy gezien en toen was het geluid prima. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |