|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoppatee: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=806 Dat wordt een goed avondje beuken. Dillinger plus Meshuggah! [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 19-11-2007 21:40] Only Deaf Is Real! |
|
Oelalah, dat klinkt als beukmuziek in de oren Inter faeces et urinam nascimur |
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersch! |
|
|
|
wat Snaack zegt! |
|
gegarandeerd aanwezig! |
|
D'r bij zijn enzo?! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
moet wel he |
|
Goed bezig Patrick! |
|
quote: +1 |
|
Gaaf! |
|
kijkt, dat zijn nou de betere packages |
|
DEP vind ik 3x bilnaad, maar Meshuggah: Aanwezig dus |
|
GOOOODVERR Daar moet ik bij zijn natuurlijk!! Alleen in de Effenaar?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Present!! |
|
Ah, dan ben ik daar aanwezig. Godver kan nu al niet wachten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2592103#r2592103 Maar even een nieuw topic aangemaakt voor het optreden in Amsterdam. Ik weet nog niet waar ik aanwezig ben, misschien allebei wel |
|
quote:hmm misschien ook een plan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wha, goed idee, gewoon naar beide shows! :D |
|
Van TDEP myspace; 05 sep 2007 DILLINGER/MESHUGGAH TOUR CANCELLATION Categorie: Music Due to circumstances not in our control, and I'll leave it up to the other band on the tour to explain this one, The Dillinger Escape Plan/Meshuggah European tour in November WILL NOT be happening. If you bought tickets, contact whoever you bought them from for a refund. Again, if I started to comment on this right now it would probably not be good, so I'll leave it up to them to do the explaining. We were looking forward to this more than any of you can imagine and we are just as disappointed as anyone. HOWEVER, we ARE in the process of confirming a new great tour during the same time period, most likely in the same cities, and will announce it shortly. Stay tuned. hier. |
|
Minder Ik denk overigens niet dat ik erbij had kunnen zijn |
|
En de derde show die gecancled word waar ik naartoe wou gaan |
|
[bla] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-09-2007 0:33] |
|
Godver, blij dat ik nog geen kaarten had gekocht. |
|
Op de site van de Effenaar staat nog niks dat het gecancelled is. Wel zijn er nog 2 extra support bands bekend: Stolen Babies + Malefice De Dilliger site is dood en de Meshuggah site meldt niet eens iets over de tour Ik zal het straks wel even navragen bij de Effenaar.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-09-2007 12:59] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |