IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dillinger Escape Plan @ Effenaar, 26 Feb 2008! Vorige pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-12-2007 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2007 19:28 schreef Tenderstrike het volgende:
*jaloers*
Tsja, als ze niet naar NL willen komen dan mot je maar naar hun toe he?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-12-2007 21:24 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2007 20:04 schreef NecRobert het volgende:
Tsja, als ze niet naar NL willen komen dan mot je maar naar hun toe he?


Eigenlijk hoop ik dat ze na die UK-tour naar Nederland komen, maar dat zal ijdele hoop zijn. Maargoed, eindelijk DEP eens een keer live zien is ook mooi.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-12-2007 0:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yes, hier ga ik bij zijn! superruige line up.



Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 23-01-2008 12:22 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 17 december 2007 13:43 schreef NecRobert het volgende:
Haha geweldig!

Ik ga trouwens zeer waarschijnlijk eind februari naar Londen toe om ze daar samen met Between the Buried and Me te gaan bekijken Plakken we er een weekendje Londen aan vast


Zo hee, een devote fan dan!
Was vet geweest als BTBAM ook in E'hoven had gestaan.
Maar goed, kan ook leven met PTW en Stolen Babies


Only Deaf Is Real!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-01-2008 13:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach devote fan, dat valt ook wel weer mee...m'n maat en ik baalden ervan dat ze niet in NL speelden, en dan krijg je wel eens van die gekke ideeën...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-01-2008 9:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yooow, mijn kaartje is bestled



Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 18-02-2008 11:35 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

schop naar boven, ghe, ghe, ghe
nog maar iets langer dan een weekje weg


Only Deaf Is Real!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-02-2008 20:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vooralsnog aanwezig


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-02-2008 0:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vandaag dus


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 26-02-2008 11:18 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

ook aanwezig!


Inter faeces et urinam nascimur


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-02-2008 12:36 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yep, ik ook!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-02-2008 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

FOKKING HELL!!! Dillinger was weer geniaal afgelopen zaterdag! Vooral die Weinman met z'n rare capriolen. Hij is zowat de hele zaal doorgeweest zonder te stoppen met spelen! Op het publiek, op de versterkers, aan het plafond (!), geweldig wat een energie en intensiteit! En drummer Gil Sharone deed Chris Pennie in no time vergeten.

En dan Between the Buried and Me..wat een strakke set zeg! Ze speelden de helft van Colors en sloten uiteraard af met het nummer Mordecai. Fenomenaal! Ik heb er geen ander woord voor.

Niet voor niks naar Londen geweest dus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-02-2008 10:07 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Was een lekker concertje!
Stolen Babies weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Vent in een tutu, krijsende chick met een stip op dr neus en een accordeon tussen de tietten... Ach, het was wel grappig.
Poison the Well viel me eerlijk gezegd wat tegen. De zang was gewoonweg slecht, soms zat ie er zelfs flink naast vergeleken met de cd's. Wel een paar vette stukjes tussendoor, maar overall viel PtW wat tegen.
Dillinger Escape Plan was, zoals verwacht, heerlijk energiek en intensief! Leuk introfilmpje, en het eerste nummer (Panasonic Youth) knalt eruit met de stroboscoop (of hoe heet dat ook al weer?) constant knipperend. Echt wel heul vetjes! Daarna gelijk 43% burnt! Woei! Heel gaaf dat ze weinig licht gebruikten, en op de juiste momenten weer wel. Bracht veel energie met zich mee. Bandleden sprongen natuurlijk ook weer alle kanten op. Flink wat gave nummers langs horen komen (de zojuist genoemden, Milk Lizard, Fix Your Face, Good Dogs die.., Baby's first coffin, etc. etc. ). Maar helaas was het concert wel al rond 23.00 afgelopen. Dat was dus een kort concertje van zo'n 45min a 60min. Maar ach, de energie was er.


Inter faeces et urinam nascimur


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-02-2008 17:23 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Stolen Babies: Gemist
Poisen The Well: Behoorlijk saai
Dillinger Escape Plan: Daar kan ik me bij Stoerbaard bij aansluiten. Wat een optreden! Alleen jammer dat het inderdaad zo kort was, slecht 45 minuten.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen