|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Al wat meer gehoord over 6 Oktober? The trend is dead. |
|
Nee, voor jullie nog niets. |
|
quote: The trend is dead. |
|
quote:Geen wonder dat Context & Departure spelen .. |
|
quote: Idd, het is echt eng hoe lekker die mannen allemaal zijn |
|
Ik wou net zeggen, kom maar op met dat leer, die mannen en het testosteron, rrr |
|
Give it to me baby |
|
Komt wel goed vrijdag. Trek je wel je leren broek en je mooie eenhoorn shirtje aan? |
|
Dat eenhoorn shirt wordt moeilijk. Als ik dat live aandoe krijg ik klappen van ruckie denk ik |
|
Ik bescherm je wel, ik moet dat gewoon een keer meemaken. |
|
Wat jij er toch niet voor over hebt om mij voor lul te zien staan Maar ik moet je teleurstellen koen. Ik neem de band serieuzer dan ik mezelf neem dus helaas |
|
ja .. jij neemt de band .. serieus |
|
Die is zelfs voor jou te makkelijk dude. |
|
Pas me aan aan het nivo |
|
Dan ga ik voor de klassieker: STERF JENJE! |
|
Hehe, vrijdagnacht nemen wij jou, Ollie Jenje, wordt het niet toch eens tijd dat je dit spektakel live gaat aanschouwen? |
|
ik durf niet zo goed |
|
Hmm, en als we zonder Departure komen, dan zijn we ineens toch een stuk meer heteroseksueel verantwoord |
|
En weer wat datums erbij! 13 oktober: Frontline, Gent(BE), met Asthenia, Severe sin, Seiphian. 26 oktober: Eindhoven, The Rambler. Helloween met Departure, Context en Chainsaw, speciale Halloween show, gratis entree 30 november: Amsterdam, The Cave, met Ripsaw, Departure en Chainsaw. 15 december: Popfront, Zwolle met Departure en Chainsaw 4 januari: Oefenbunker, Landgraaf met oa. Harlequins deceit 28 maart: Artishock, Soest, met Departure Verder zal Context in de laatste week van december beginnen met de opnames van hun eerste full lenght, die op dit moment nog geen titel heeft. Er zullen 10 of 11 nummers op verschijnen, enkele songtitels zijn: -26-04-1986 -Human devolution -Tales of a dying race -Crimson death -Arachnophobia [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 12-10-2007 13:26] |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Jep, we hebben zin in de opnames |
|
succes in ieder geval en hou me op de hoogte he [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-10-2007 13:40] |
|
Waarschijnlijk in geen een, hehe, ik ben blij dat ik daar voorlopig niet meer heen hoef, hehe. Wat vind je trouwens van de muziek, ik heb je een tijdje geleden ook gemail daarover, maar ik denk dat door omstandigheden een reactie even uitbleef. Als je op de site kijkt, klik dan vooral even op de video opnames van Crimson death, arachnophobia en Human devolution |
|
ja sorry. ik vind jullie muziek goed. beetje oldskool en maiden invloeden maar dat is voor mij geen probleem. mogelijk de fan van het hedendaagse materiaal het te "ouderwets" zal vinden maar ik denk dat dat wel mee zal vallen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |