|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben besloten om vanaf nu onze visie op de optredens te delen met jullie door middel van een blog op onze site, check www.context-band.nl Veel plezier ermee. |
|
quote: Meteen ook maar 5 euro zakgeld mee? Bruce Banner |
|
Hehehe, meer onszelf even indekken, zeg maar |
|
Toch niet een varken vol meuk hè? Bruce Banner |
|
Nee, dat heeft Chainsaw bij, hehe als het goed is wordt er vanavond met een aantal handycams wat materiaal opgenomen, wat we wonder boven wonder nog digitaal aangeleverd krijgen (aangezien als ik het online moet zetten het hele internet al vergaan en vergeten is..), dus zodra ik een videolinkje heb van dat gedeelte van de show deel ik dat uiteraard met liefde hier. |
|
quote: I love Pinhead...maar ik ga wel achteraanstaan dus. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Hehehe, je moet even aangeven of je een fototoestel oid bij hebt, dan wijs ik ff aan vanaf wanneer waar de veilie zone is. Het ding werkt namelijk prima, iets te goed zelfs.... Maar het is allemaal uitwasbaar, zelf getest! |
|
Moon zonder camera?? ik hoor het wel vanaaf!! Heb er echt onwijs zin an!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Foto's van het Halloween optreden van gisteren: Onze zanger. MetalliBram: Onze bassist, Evil: Onze gitarist John: Onze drummer Tom: The skull die het presteerde om zo goed als zn complete kostuum te vergeten: Ikzelf: En onze nieuwste aanwinst, een schedel die bloed sproeit, en wat er allemaal fout kan gaan. Hier ontbreekt er ineens een stop op de kraan: En hier sproeit ie naar behoren, alleen vergat The Skull dat ie op moest...: |
|
Vette foto, die laatste! Net even wat myspace gebeuren zitten luisteren. Ik hoor behoorlijk wat iron maiden in het arachnaphobia nummer, maar ik zag net dat jullie dat ook als één van de invloeden noemen. Zowiezo lekker gitaarwerk! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Thnks! Ik moet heel eerlijk zeggen dat de nummers op onze myspace niet echt representatief meer zijn voor wat we doen. Niet dat ik er niet meer achtersta, maar dat zijn opnames van een band die omdat het ineens vrij hard ging iets uit moest brengen zeg maar. Het nieuwe materiaal vind ik zelf al veel meer een geslaagde mix tussen de stijlen, in plaats van heel duidelijk afgebakend wat op die rehearsal nog wel opvalt, in mijn oren dan. Komende optredens: 8 maart: Dongen, OJC De Poort, met Departure en Chainsaw 14 maart: Bilthoven, OJC Rattaplan, met Drive by suicide en Departure 28 maart: Soest, Artishock, met Departure 8 april: Ermelo, Plaze, met Dimaen (ovb) en Departutre(ovb) 25 april: Oisterwijk, OJC Demo, met Departure en Chainsaw 10 mei: Nijmagen, staddijk, met Departure, Seiphian en Severe sin(BE) 31 mei: Alkmaar, TBA, met Antibiotica666 en Chainsaw 5 juli: Deventer, Walhalla, met No more second(DE) en Severe sin(BE) |
|
Op Occultfest zal de nieuwe schijf van Context te koop zijn, een full-length album. Ik heb al wat stukjes gehoord en het klonk erg fijn! Oh, en ook t-shirts en longsleeves zijn daar te koop! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-09-2008 9:52] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Nieuwe cd "Human devolution" is 5 september uitgekomen in eigen beheer. Op www.context-band.nl staan 3 nieuwe nummers online. |
|
Damn, ja, die zou ik nog even beluisteren, had ik beloofd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En, morgen wij het vonnis van De Tegenpartij vernemen? |
|
beetje late reactie maar nog jammer van het kutgeluid op occultfest, het klonk als lofi blackmetal/grindcore Je moeder. |
|
quote: Ik ben iig tegen. Vanaaf heb ik tijd. Wat een spanning, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En? Vanavond weer met Context spelen in Deventer, samen met See My Solution, een leuke package lijkt mij! Boeiender |
|
Ik had toch geen tijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ok, ik ben het nu aan het luisteren. Wat me opvalt is het goede geluid, alles komt lekker uit de verf. Af en toe moet ik best aan de ouwe dark tranquillity en aan de cleane zang van de zanger van tiamat op clouds denken. Zelfs de cleane stukken van deze zanger lijken op de cleane zang op skywalker. En die zijn gaaf, hoewel niet altijd helemaal zuiver. Lekkere dubbele gitaarpartijen ook. De gitaren klinken op plaat trouwens een stuk beter als wat ik hoorde in wageningen, tijd terug. Goede plaat, mannen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bedoel je niet Skydancer of heeft Context de Han Solo's opvallend 'Chewy' ingespeeld ? Ik moet zeggen dat de sound me ook erg blij verrast heeft trouwens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
he thnx voor die comments! dank aan JB voor de mix en als een van jullie 10 euro over heeft laat dan ff wat van je horen! |
|
vette ceedee sjaakie! dankjewel! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |