|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jup. Heb ik pas gezien nu ik het album ook eindelijk bezit. Maar ik denk niet dat ze ook online staan, vandaar. |
|
quote: Nee ik had inderdaad al even gekeken en ze zijn niet te vinden. Ik ga ook niet de moeite nemen om ze over te typen want meneer heeft er waarschijnlijk toch geen interesse in. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-07-2007 22:19] |
|
Man ik geniet nu al van je "Je begrijpt het gewoon niet" uitleg Zenial |
|
Eventueel wil ik op aanvraag wel wat vertalen, heb toch niet bijster veel te doen. |
|
quote: Hehe, geloof het of niet maar ik wou eerst ook zeggen dat ik de indruk kreeg dat je het gewoon lollig vindt om bij een kopje thee of koffie gewoon wat te lullen op een forum. Eerst de moeite doen om een beetje kennis van zaken te krijgen is er niet bij, dat blijkt gewoon uit wat je post. En ik heb trouwens heel wat meer uitleg gegeven dan dat wat jij aanhaalde. Het aantal releases van de band in kwestie die je al (meerdere malen) aandachtig beluisterd hebt zal ook wel niet bijster hoog liggen.. [Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 05-07-2007 11:40] |
|
delete [Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 05-07-2007 11:40] |
|
Lieve Scorn, Als iemand een foto van een groep naakte mannen met dildo's in hun aarsch laat zien, en daarbij vermeldt dat ze geniale black metal maken, dan ren ik niet naar de dichtsbijzijnde platenboer om de complete discografie van deze verwarde jongemannen aan te schaffen. Zelfs argumenten dat de anale pijn hun in staat stelt de meest tergend depressieve black metal te produceren kunnen mij dan niet overtuigen hier maar iets van te gaan luisteren. Nee, dan volstaat het voor mij om op te merken dat deze band het gayste is wat ik ooit heb aanschouwd en om iedereen die de uitgesproken homosexualiteit van de band durft te ontkennen op elk mogelijke manier belachelijk te maken. Zo ook met Hypothermia. Zenial |
|
Samples luisteren of downloaden gaat ook. Maar aangezien je nog geen noot hebt gehoord is je standpunt op niets gebaseerd. Is deze Zenial altijd zo goed in argumenteren ? |
|
quote: Ik wil wel een shirt met deze text er op. Zou het ook op de voorkant van een string passen/? of een mok. Suck my piss |
|
Ik geef maar een mogelijke verklaring, jongen. |
|
@ skully: of een broek het lijkt me niet echt dat hij vreest voor de pijn k denk wel dat ze het willen uitdragen dat ze zichzelf snijden. maargoed wat is daar mis mee. hoeft niet per se in de weg te staan voor de muziek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 Daarbij vind ik het ook nog eens een idiote naam hebben. 'Onderkoeling', vehehehet! Ik ga mijn nieuwe band 'Verkoudheid' noemen...maar dan ook in een medische term vertaald "Acute viral nasopharyngitis" KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
whehe, jezelf snijden maar dan wel op een krukje gaan zitten gitaarspelen Heb wat muziek geluisterd vandaag, vond het nou niet meteen heel bijzonder. |
|
quote:Typisch. Fuck the world and fuck you |
|
ja, beetje saai vind ik riffrepeting signature |
|
Tijd geleden dat ik dit weer luister, maar het doet niet veel met me eigenlijk. Nog steeds niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo'n band die ik steeds vergeet. Blijft ook minder hangen dan andere bands in het genre. Komt in mijn geval ook door de sound. |
|
Ik vind het persoonlijk een geweldige band. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Eens met de laatste post, ik vind het een geweldige band. Met name de albums Kold en Veins. |
|
quote: |
|
Danke! Geweldig nummer overigens I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Straks even luisteren, ik vond een van de eerdere cd's wel ok. |
|
Skogens Hjärta is een voortzetting van de laatste drie releases ("Gråtoner", "Black Howling / Hypothermia" en "Kaffe & Blod"). Als je die releases goed vond ga je Skogens Hjärta zeker waarderen [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-02-2010 21:55] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
68 minuten. best lang. klinkt niet verkeerd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |