![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Is IV eigenlijk uitgebracht, of zit dit er nog eens aan te komen? Over Skogens Hjärta lees ik alleen iets over een zeer beperkte oplage tapes, zou mooi zijn als die ook nog eens op vinyl kwam. |
|||||||||
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 26-09-2014 22:44] |
|||||||||
|
quote: IV is inmiddels in een tweetal cassette-oplages uitgebracht, waarvan een in een soort 'unieke' oplage van 11 voor €50,00 per stuk... van Skogens Hjärta hoort er nog eens een dubbel-elpee uit te komen maar geen idee wat Kim/Hypothermia allemaal aan het doen is de laatste tijd. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
De 'normale' uitvoering van die IV tape is zeker ook al uitverkocht of kan ik die nog ergens krijgen? |
|||||||||
|
quote: Agree. Laatste materieel van Trist is ook het enige wat ik van dat type muziek dig. De foto's van Trist zijn wellicht ook authentiek. Automutilatie op een podium, is net hetzelfde lijk grieten, een schreeuw om waandacht. Lijk grieten dus. Ik moet daar allemaal nie veel van weten. Hypothermia dus. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
quote: Volgens mij is de 'normale' uitvoering niet daadwerkelijk uitgebracht in de van een label of een e-mailadres waarheen een bestelling gestuurd kan worden maar worden er telkens een aantal exemplaren gedrukt om tijdens optredens verkocht te worden, waarna hetgeen dat overblijft via Facebook aangeboden wordt. Het is vooral deze website in de gaten houden of een concert bezoeken dus. Ik heb de tape zelf eveneens niet overigens, doch de interesse is er wel I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Ok! Thanks |
|||||||||
|
Mythics / mikkasscar, jullie die pre-order van Svartkonst al in huis? |
|||||||||
|
quote: Nee! Er scheen vertraging te zijn met het drukken een tijdje geleden. Zie net dat iemand op Facebook aangeeft het album 3 juli te hebben ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het deze week binnenkomt [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 05-07-2015 16:09] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Thanks, hopelijk deze week dan idd. |
|||||||||
|
quote: Heb vandaag een e-mail gehad van Agonia Records dat mijn bestelling verzonden is I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Even snel als de muziek. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
Consider Suicide is een nieuw nevenproject van Kim. Traag, atmosferisch, wazig en zonder vocalen. Voor velen zal het wel allemaal wel wat te vaag zijn, maar mij raakt het wel... https://considersuicide.bandcamp.com/album/vartofta [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 28-12-2016 13:19] |
|||||||||
|
quote: Losstaand van de muziek is de naam bijzonder kansloos. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Klopt, lijkt dertien-in-een-dozijn DSBM, maar muzikaal is het dat absoluut niet. In feite zou Hypothermia hier perfect als naam bij passen. |
|||||||||
|
Ik ben Consider suicide eindelijk eens beginnen beluisteren. Vooral Nattmelankoli vind ik zeer goed. De overige 2 albums lukt het maar bij momenten om de juiste sfeer neer te zetten. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|||||||||
|
Net voor het eerst in twintig jaar Rakbladsvalsen weer eens gehoord. Voor m'n vriendin aangezet. Die vroeg of ik met de band bekend was vanwege de Lifelover/Kall-connectie. Wat een poepsaaie rommel, zeg! Er zitten wel wat aardige elementen in die aan Forgotten Woods en/of Woods of Infinity doen denken, maar zó eindeloos saai uitgevoerd.. ! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Ik ben nog wel fan van die plaat. Heerlijk repetitief. Er is net een nieuwe compilatie uit, Gamla Sår, ook zeker de moeite waard. |
|||||||||
|
quote: Ik dacht eerst dat het een nieuwe plaat was in hun 'oude' stijl, maar het betreffen bijdragen aan splits en dergelijke. Er staat inderdaad goud tussen! Ook Rakbladsvalsen herbeluisterd, in zijn totaliteit iets te lang, maar heerlijke muziek voor bepaalde sferen en momenten. Het is repetitie, uitzichtsloos, pijnlijk, en dat is net de bedoeling. Ik kan er ook goed inkomen dat velen dit saai vinden en veel DSBM van in die tijd was ook echt saai, maar Hypothermia heeft vaak iets doorleefds en pakkends in hun melodielijnen. |
|||||||||
|
DSBM is ook geheel mijn ding niet. Zowel de gimmick niet, als de muziek niet helemaal. Het begon tof met Xasthur en Leviathan, maar ging snel bergafwaarts. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Heavy Metal |