|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik en Jenje. Dead things grow from deep inside... |
|
Vet...hebben jullie zin om mij naar huis te rijden? LOL!!! Ik kom wel onder voorbehoud van vervoer dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vampire_girl en ik gaan ook. Heads I win, tails you lose |
|
Ik voel weer een groepsfoto opkomen . (laat iemand even een fototoestel meenemen aub) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wij gaan .. 100% Ik heb zelf geen auto. Ik hoop heeeeel stilletjes dat SheRa en ik met Hirogen & Vampire girl mee mogen rijden (pleeaassee) |
|
OPh .. dan neem ik wel een fototoestel mee. |
|
Aaaaaaarggggghhh...samenzweerders (is dat een woord?)!!! Ik wil best graag, ik vind de nieuwe anorexia nervosa super en ik wil jullie ook wel eens IRL zien, maar ik wou eigenlijk niet alleen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik kan niet want mams is jarig |
|
quote: Dat is wel goed. Heads I win, tails you lose |
|
Toppie !! Is je ICQ aan ?? |
|
quote: Aargh... Jammer.. Dark Funeral hoef ik niet zo nodig te zien maar de rest is eigenlijk wel cool.. Welke Ragnarok is dat? |
|
ik ga de 9e in Zaandam.. anyone else? |
|
Komende donderdagavond naar Baroeg!!!! (tja, is meest dichtbij voor moi) dus |
|
quote: Ya! |
|
Ze spelen nota bene vanavond in Drachten No regrets and no remorse... |
|
quote: Aww, waar woont u dan? Als u naar Enschede kunt komen kan u vast ook nog wel mee hoor. Tenminste, ik ga daar niet over, maar... is vast niet zown probleem, lijkt me. Dead things grow from deep inside... |
|
Dat zou heel fijn zijn maar ik denk niet dat jullie helemaal om willen rijden naar Vroomshoop. Het lullige is...ik heb al een vrijkaartje. Nou kan ik er wel komen, gewoon met de trein. Maar dan moet ik wel alleen (minder). En dan zou ik terug moeten met een taxi (zeg maar dag tegen 50 euro). Hopelijk gaan vrienden van mij nog heen. Voor de zekerheid...hoe herkennen we elkaar? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb een longsleeve van Sinister (HATE) aan. Heads I win, tails you lose |
|
Ik zet vrijdag welk even hier neer wat ik aan heb. |
|
Misschien kom ik ook wel.. Woon snel weder in Enschede.. Duss... Kan men mij IR-Fuckin'-L afzeiken!!! Dit slaat nergens op. |
|
Vanavond zijn ze in Rotjeknor dus My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
My ugly head is easily recognisable... Dead things grow from deep inside... |
|
dark funeral live zien, nee a.u.b. niet. Op waldrock was het al erg genoeg om ze vanaf de camping te horen spelen. Stelletje kneuzen |
|
Heel misschien dat Bint en ik ook nog ff binnen komen wippen. En als jullie mijn rotkop naar aanleiding van mijn 'leer true kijk' topic nog niet kunnen herkennen, dan adviseer ik een bezoekje aan de plaatselijke opticiën. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik kom niet (meer) [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 08-02-2002 12:33] sebinsagoil |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |