|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: SheRa is makkelijk te herkennen, er loopt namelijk een erg hypocriete festival moderator achter aan, met een glas bier in zijn klauw |
|
quote: Ik heb de griep, en kan dus niet meer mee. SNIK the only pleasure is pain |
|
Voor een black metal band is DF niet eens zó beroerd, jammer dat ze zich bedienen van een absoluut waardeloze zanger. Dit soort gekrijs (alleen flikkers maken dit soort geluiden als zij worden afgeranseld) schijnt bij dit idiote genre te horen. |
|
Ik was van plan heen te gaan maar helaas moet ik morgen overwerken en gaat het dus niet door How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Jammer .. Gaat Hirogen nog wel ?? |
|
quote: *PANG* en de geloofwaardigheid daalde met 10 punten.... Jammer!! (disclaimer: ) |
|
So what dombo? Mijn muzikale smaak is tenminste niet bevuild met trends zoals goth, true black (fag) metal en het kankergezwel genaamd nu-metal. Blijf vooral bij je Mp3-verzameling en houd afstand van metal, leeghoofd! |
|
Kunnen we een keer afspreken? Dan kan je m'n CD collectie bekijken en een biertje met me drinken. En me recht in m'n gezicht zeggen dat ik een leeghoofd ben, dat hoort er natuurlijk ook bij. Verder ben je - ondanks alle persoonlijke aanvallen - nogal defensief. 'Ik luister tenminste niet naar...' jongen, niemand begon ook maar over waar je naar luisterde. Ah, on topic: ik ga niet naar Dark Funeral in Hengelo Te ver weg, en te eh, Dark Funeral... |
|
quote: Ja, Hirogen gaat nog wel. En Hirogen is omstreeks 20:00uur bij Jenje. Heads I win, tails you lose |
|
Al weet ik zeker dat jouw collectie niet zal tippen aan de mijne (geen collectie compleet zonder de originele Morbid Angel en Dark Angel LP's), is dat misschien wel een acceptabel idee. Maar wel ver van mijn huis in Voorburg graag. Anders zouden mijn buren kunnen gaan denken dat ik mij begeef in homo-kringen. |
|
Zeg homo-hater, even wel on topic blijven. Anders word de moderator boos. |
|
Oh XNegativeX, Ik heb mijn Totenmond shirt aan, met achterop "Gott Ist Krieg" |
|
Goed...ik sta op het punt om weg te gaan. Ik ben die gozer in: legerkisten, zwarte leger broek, Aeternus shirt en blond haar. Ook ben ik waarschijnlijk de enige zonder alcoholische versnapering bij de hand. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leuk concert. Dark Funeral was gewoon weer geweldig! Alleen jammer dat er veel extreem - rechts was. Die lui vinden het kennelijk altijd nodig om de goede sfeer te verpesten. B A H ! ! ! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Kerel...je maakt me bang. Je begint raar te doen. Dark funeral goed vinden en klagen over extreem rechts I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Okey...hier mijn kijk op de avond: De sfeer was goed, ik heb veel gelachen ondanks dat ik er alleen naar toe gegaan ben. Leuke metalmarket, ik heb mezelf nog even Carpathian wolves van Graveland aangeschaft. Anorexia Nervosa en Ragnarok waren brilliant, ik heb echt met volle teugen genoten en heb terwijl ik dit typ nogsteeds een zere nek. Daarna Jenje, She-ra en Hirogen ontmoet die wat mij betreft allemaal ontzettend heerschende luitjes zijn. Met dat zootje ZM-ers nog even naar Occult gekeken waarbij ik bijna inslaap ben gevallen totdat ik even een spelletje "true zijn" met NuclearBastard ben gaan spelen. Daarna moest ik alweer vertrekken om mijn trein te halen, dus echt straight-to-de-keet. Gelukkig konden Tidfall en Dork funeral mij toch gestolen worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou het was best leuk gisteravond vond ik. Rustig... erg sneu voor Ragnarok! Ze hebben in Noord Holland blijkbaar precies 1 fan. Maar omdat ik eindelijk weer eens kon drinken tijdens een concert heb ik me wel vermaakt. Ik had me er alleen op verheugd om wat CD'tjes te kunnen kopen, maar er was niet veel. |
|
nou dit was voor mij de eerste keer op een black metal concert en ik vond het toch wel erg koel Ragnarok was wel ok, maar die 2e band.uhh.. Anorexia nervosa was nie zo goed. Occult daarentegen was echt heel goed, ik vond dat wel t hoogtepunt van de avond, en ik heb ook nog een promo cd'tje van ze gevangen Tidfall was ook wel ok, maar niet al te super, en dark funeral heb ik nie helemaal kunnen zien ivm trein [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 10-02-2002 13:38] |
|
Ik vond het erg gaaf. Anorexia Nervosa heeft me behoorlijk weten te raken, jammer dat ze zo kort speelden. Toen Ragnarok, waar we na nog niet één heel nummer gehoord te hebben al genoeg van hadden (grotendeels aan de geluidskwaliteit te danken). Toen Occult, heersend! Tidfall overgeslagen, het begin boeide niet echt en de vermoeidheid leidde ons richting stoeltjes in het café. Dark Funeral had beter gekund. Zeker niet verkeerd maar van de drie keer dat ik ze gezien heb was dit toch wel de minste. Het geluid in Metropool laat te wensen over, maar was nu een stuk beter als vorige keer. Al met al een leuke avond. Hirogen nog bedankt voor het vervoer en het gezelschap... XNegativeX ontmoet, toffe gast, maar dat hadden we ook niet anders verwacht. Op het eind was ik nog wel effe verbaasd over een stel eikels dat het nodig vond ruzie te gaan schoppen, en helemaal om het feit dat er in heel dat fucking Metropool niemand was om daar iets tegen te doen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Anorexia Nervosa was de eerste band, Ragnarok was de tweede ... |
|
quote: In Zaandam niet! |
|
Lol. Dead things grow from deep inside... |
|
Het was nog heel rustig toen Ragnarok begon te spelen, iedereen stond op een afstandje naar ze te kijken... heel sneu! |
|
In Hengelo begon Anorexia Nervos, toen Rukmesuf, toen Occult, toen Tidfall, toen DF. Rukmesuf en Tidfall vond ik allebei bagger, erg vies en slecht geluid. DF was wel tof, alleen de drummer was niet echt strak. AN verrasste mij erg, lekkere muziek. Occult vond ik tof, lekker raggen. EN eindelijk die langharig skater ontmoet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |