IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : A. Philippo Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Deze man begint al een beetje een fenomeen te worden. Dagelijks is hij te vinden in bladen als SPITS en METRO met zijn ingezonden brieven. Ja A. Philippo uit(Rotterdam)heeft heel wat te ouwehoeren. (Nadenken blijkt dan weer een te hoge drempel). Soms staat hij op één dag in zowel de SPITS als de METRO....

Ik dacht tijd om een topic aan deze man te wijden. Is er iemand die daadwerkelijk blij is met zijn input, en zijn blik op de wereldsezaken?


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-07-2007 11:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik lees nooit én de Spits én de Metro. Een van die twee is wel weer genoeg voor een dag.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nou lees ik meerdere malen per week zowel de Spits als de Metro maar meneer is mij geheel ontschoten.
Ik lees dan ook zelden de ingezonden brieven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hij geeft trouwens ook vaak commentaar op de website van Ad en Telegraaf. Of hij ook in De Pers of DAG staat weet ik niet.

Meestal lees in de Metro heen en de Spits terug. Als ik langer in de trein vertoef dan 15 minuten lees ik ze achter elkaar achja lezen is misschien een te groot woord.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heb je misschien wat voorbeelden van zijn openbarende inbreng?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:11 schreef kwelgeest het volgende:
Heb je misschien wat voorbeelden van zijn openbarende inbreng?

Hij is nogal kort door de bocht en heeft een hekel aan linkse mensen en allochtonen


http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article878613.ece
(Artikel en daaronder reactie)

en
http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/allochtonendebat_2007.htm

Overreden worden is risico van het vak

Briefschrijvers Akdi en Azaimi durven in Metro van gisteren te beweren dat de overreden tasjesdief en zijn familie 'slachtoffers' zijn. Dit is te absurd voor woorden. Nu snap ik best dat deze mensen het voor elkaar opnemen, maar wat ik wil zeggen tegen hen, is dat een dief een dief is en de bestolen mevrouw het slachtoffer. Natuurlijk is het voor deze mevrouw niet leuk dat de dader overleed terwijl zij achteruit reed. Dat is niet goed te praten. maar deze tasjesdief wist dondersgoed waar hij mee bezig was, hij had er ervaring mee. Dus het is niet meer dan het risico van het vak, had hij maar geen tas moeten stelen. Overigens wens ik de bestolen mevrouw veel sterkte. Het is al erg genoeg dat zij na twee jaar nog geen rust heeft.


Metro, 03-01-2007, ingezonden brief van A. Philippo (Rotterdam)



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-07-2007 11:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ken de man niet (geen spits of metro lezer) maar op basis van die twee reacties kan ik hem niet ongelijk geven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2007 11:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:16 schreef ghoulliette het volgende:
Hij is nogal kort door de bocht en heeft een hekel aan linkse mensen en allochtonen


http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article878613.ece
(Artikel en daaronder reactie)

en
http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/allochtonendebat_2007.htm

Overreden worden is risico van het vak

Briefschrijvers Akdi en Azaimi durven in Metro van gisteren te beweren dat de overreden tasjesdief en zijn familie 'slachtoffers' zijn. Dit is te absurd voor woorden. Nu snap ik best dat deze mensen het voor elkaar opnemen, maar wat ik wil zeggen tegen hen, is dat een dief een dief is en de bestolen mevrouw het slachtoffer. Natuurlijk is het voor deze mevrouw niet leuk dat de dader overleed terwijl zij achteruit reed. Dat is niet goed te praten. maar deze tasjesdief wist dondersgoed waar hij mee bezig was, hij had er ervaring mee. Dus het is niet meer dan het risico van het vak, had hij maar geen tas moeten stelen. Overigens wens ik de bestolen mevrouw veel sterkte. Het is al erg genoeg dat zij na twee jaar nog geen rust heeft.


Metro, 03-01-2007, ingezonden brief van A. Philippo (Rotterdam)




Wat is hier precies fenomenaal aan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 11:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik geef 'm groot gelijk.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ach, je kan zeggen wat je wil. Over die tasjesdief heeft hij toch echt gelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2007 11:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

overrated.


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat is hier precies fenomenaal aan?

dat iemand zovaak zijn ingestuurde brieven geplaatst ziet worden in de gratis dagbladen.

Deze staat in de Spits van vandaag:

Beste Harold Verhagen (Sp!ts
3 juli), steenkolencentrales zijn
inderdaad niet erg schoon,
maar vergeet niet dat het
schoonste en goedkoopste alternatief,
kernenergie, al jaren
door het groene volkje als ’onaanvaardbaar’
terzijde wordt
geschoven. Bovendien, de CO2
uitstoot van het wegverkeer is
slechts twee procent van de totale
uitstoot, dus waar hebben we
het over? De grootste vervuilers
zijn nog steeds de flora en fauna.
Het klimaat is al miljoenen
jaren aan veranderingen onderhevig.
Iets wat hoofdzakelijk
werd en wordt veroorzaakt in
de atmosfeer en stratosfeer. Ik
vind het getuigen van een mateloze
arrogantie van jou en de
rest van het van subsidies levende
leger milieufreaks, om te
stellen dat de mens daar invloed
op kan hebben!
A.Philippo, Rotterdam


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ga'm een bloemetje sturen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-07-2007 11:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wederom, met de strekking ben ik het eens.


Maar ghoullie, gaat het jou nu om het feit dat Dhr. Philippo zo vaak geplaatst wordt of om het feit dat hij met onwelgevallige meningen geplaatst wordt?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-07-2007 11:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 11:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik ben het zowaar daarover met hem eens. (tasjesdief)
Ik snap niet helemaal de bedoeling van dit alles. Hij heeft een aantal brieven geschreven naar kranten. Hij is betrokken met de dagelijkse rompslomp rond het nieuws. Hij heeft groot gelijk. Als je je mening wil en kan uiten, moet je dat vooral doen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-07-2007 11:36]


Subtiel kamerolifantje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:35 schreef Chelman het volgende:
Wederom, met de strekking ben ik het eens.


Maar ghoullie, gaat het jou nu om het feit dat Dhr. Philippo zo vaak geplaatst wordt of om het feit dat hij met onwelgevallige meningen geplaatst wordt?

Eigenlijk vooral dat hij zo vaak geplaatst wordt. Ik vraag me dan af; worden alle brieven die hij schrijft geplaatst? Of schrijft hij dagelijks bergen brieven waarvan slechts een gedeelte het daglicht ziet.

Ik vraag me ook af waarom een dagblad ervoor kiest om zo vaak, op verschillende onderwerpen, de zelfde briefschrijver te plaatsen? Zouden ze het niet door hebben, of juist wel?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik denk juist wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-07-2007 11:40 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Of het is een insider..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 11:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Misschien vinden ze dat hij de boel lekker ophitst tot een discussie. Want zeg nou zelf, die honderden brieven over 'Bedankt meneer, dat u me aanreed', 'Christenen zijn wél lief', 'Christenen zijn achterbaks' en 'trein wéér te laat' komen de spuigaten uit. Niets leukers dan een hele week gescheld, gevloek en getier op elkaar lezen in de Metro en de Sp!ts.


Subtiel kamerolifantje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Maar ja, misschien een beetje overbodig om er een topic over te maken, maar ik dacht dat het misschien wel meer mensen opgevallen was. Veel mensen die dagelijks met de trein gaan lezen die bladen dus ik kon me niet voorstellen dat ik de enige was die zijn naam opvallend vaak tegenkwam. Ik dacht misschien bestaat er steiekem wel een hele fanclub waar ik niets van weet! (geen interesse in lidmaatschap overigens )


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En mijn brief dat Lange Frans een hypocriete mongool is hebben ze niet geplaatst.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 11:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Vorig jaar hadden ze ook de 'Meest Mongoloïde Brief van de Week'-rubriek. Fuck, dat was geniaal! Jammer dat ze dat niet meer hebben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:42 schreef stigma het volgende:
Misschien vinden ze dat hij de boel lekker ophitst tot een discussie. Want zeg nou zelf, die honderden brieven over 'Bedankt meneer, dat u me aanreed', 'Christenen zijn wél lief', 'Christenen zijn achterbaks' en 'trein wéér te laat' komen de spuigaten uit. Niets leukers dan een hele week gescheld, gevloek en getier op elkaar lezen in de Metro en de Sp!ts.

Dat is waar. Hoewel ik me om de "Christenen zijn wel" en religie leidt niet tot oorlog ook wel erg kan vermaken.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 11:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:43 schreef kwelgeest het volgende:
En mijn brief dat Lange Frans een hypocriete mongool is hebben ze niet geplaatst.

Ik heb ook een brief ingestuurd, ook niet geplaatst.

"Bij dezen

Bij dezen wil ik even mededelen dat 'bij dezen' als 'bij dezen' wordt geschreven, en niet als 'bij deze'."

Dat was het.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:43 schreef kwelgeest het volgende:
En mijn brief dat Lange Frans een hypocriete mongool is hebben ze niet geplaatst.

Dat is best zonde eigenlijk, want ik snap niet dat mensen hem veren in de reet blijven steken. Het is zo'n achterlijke gladiool.

Heb zelf ooit een brief naar de VPRO gids geschreven (achterwerk) toen ik nog op de middelbare school zat. Die is toen wel geplaatst. (over honden trouwens, geen ik ben zo zielig want mijn vriendje tongzoent raar verhaal).


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 11:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

@WR; Ik vind dat ze die hadden moeten plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-07-2007 11:47]


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen