IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : A. Philippo Vorige pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 11:48 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:47 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is best zonde eigenlijk, want ik snap niet dat mensen hem veren in de reet blijven steken. Het is zo'n achterlijke gladiool.

Heb zelf ooit een brief naar de VPRO gids geschreven (achterwerk) toen ik nog op de middelbare school zat. Die is toen wel geplaatst. (over honden trouwens, geen ik ben zo zielig want mijn vriendje tongzoent raar verhaal).
IEUW!
Heb jij een 'ik ben zo zielig want mijn hond tongzoent raar'verhaal gestuurd??!!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-07-2007 11:48]


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 11:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mja, menner Frans vond het nodig om de oorlog in Afghanistan te veroordelen als, o.a., onnodig geweld(dagig). Dus toen vond ik het wel aardig om het 'ijsblok-gooi-incident' maar weer eens uit de kast te trekken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:48 schreef stigma het volgende:
IEUW!
Heb jij een 'ik ben zo zielig want mijn hond tongzoent raar'verhaal gestuurd??!!

gheghe nee. Dat "de gevaarlijke honden" honden die verboden gingen worden niet (allemaal) gevaarlijk zijn, dat het achterlijkheid was van de overheid. Zoals de Dogo Argentino, deze staat met o bijtgevallen geregistreerd, maar zou wel gevaarlijk zijn want o wee als die zou bijten (het is toch zo'n grote hond...). Maar goed er is geen als.
De golden retriever is trouwens bijter nr 1.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:48 schreef kwelgeest het volgende:
Mja, menner Frans vond het nodig om de oorlog in Afghanistan te veroordelen als, o.a., onnodig geweld(dagig). Dus toen vond ik het wel aardig om het 'ijsblok-gooi-incident' maar weer eens uit de kast te trekken.

Ik vind ook zijn "ik ben voor alles zolang je me maar geld geeft" democratie campagne erg sterk.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 11:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:47 schreef stigma het volgende:
@WR; Ik vind dat ze die hadden moeten plaatsen.

Ik ook.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik schreef trouwens altijd bij deze... dus het is maar goed dat ik nu weet dat het bij dezen moet zijn.

Weer wat geleert... en dat op zo'n dag als vandaag!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 12:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
Ik schreef trouwens altijd bij deze... dus het is maar goed dat ik nu weet dat het bij dezen moet zijn.

Weer wat geleert... en dat op zo'n dag als vandaag!

geleerd? Dan?

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-07-2007 12:01]


Subtiel kamerolifantje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 12:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gheghe ja. 'k ga deze zomer een thuiscursus doen die heet "foutloos Nederlands leren schrijven" (geen grap) dus ik beloof verbetering ;-)
(meer slaap helpt soms ook nog welleens bij mij) woei!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-07-2007 12:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 12:04 schreef ghoulliette het volgende:
gheghe ja. 'k ga deze zomer een thuiscursus doen die heet "foutloos Nederlands leren schrijven" (geen grap) dus ik beloof verbetering ;-)
(meer slaap helpt soms ook nog welleens bij mij) woei!
'Wel eens'. Hihi! Nou, vroeg naar bed dan vanavond. Hophop!


Subtiel kamerolifantje


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 12:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
Ik schreef trouwens altijd bij deze... dus het is maar goed dat ik nu weet dat het bij dezen moet zijn.


In de versteende uitdrukking ja, natuurlijk niet als je zegt 'bij deze school woon ik', maar dat zal wel duidelijk zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-07-2007 12:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja dat wist ik nog net. Evenals dat ik weet dat je het kunt hebben over "andere mensen" en "anderen".


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2007 13:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 juli 2007 11:32 schreef ghoulliette het volgende:
dat iemand zovaak zijn ingestuurde brieven geplaatst ziet worden in de gratis dagbladen.

Deze staat in de Spits van vandaag:

Beste Harold Verhagen (Sp!ts
3 juli), steenkolencentrales zijn
inderdaad niet erg schoon,
maar vergeet niet dat het
schoonste en goedkoopste alternatief,
kernenergie, al jaren
door het groene volkje als ’onaanvaardbaar’
terzijde wordt
geschoven. Bovendien, de CO2
uitstoot van het wegverkeer is
slechts twee procent van de totale
uitstoot, dus waar hebben we
het over? De grootste vervuilers
zijn nog steeds de flora en fauna.
Het klimaat is al miljoenen
jaren aan veranderingen onderhevig.
Iets wat hoofdzakelijk
werd en wordt veroorzaakt in
de atmosfeer en stratosfeer. Ik
vind het getuigen van een mateloze
arrogantie van jou en de
rest van het van subsidies levende
leger milieufreaks, om te
stellen dat de mens daar invloed
op kan hebben!
A.Philippo, Rotterdam


hehe dan weet hij alleen niet dat die andere 98% ook weer opgenomen wordt door de flora en nog een zooitje van de menselijke uitstoot

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-07-2007 13:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 14:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 13:55 schreef ElitE het volgende:
hehe dan weet hij alleen niet dat die andere 98% ook weer opgenomen wordt door de flora en nog een zooitje van de menselijke uitstoot
Ik denk dat hij erop doelt dat de aarde momenteel sowieso opwarmt. Dat we uit een relatief koude periode komen. Dat opwarmingen en afkoelingen er altijd geweest zijn. En dat zonder menselijk handelen we nu voor dezelfde situatie hadden gestaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2007 14:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah dat maakt hij óók duidelijk, maar de flora en fauna als vervuilers zien klopt natuurlijk niet.
Daarnaast als je CO2 niet als (hoofd)oorzaak van opwarming ziet kan je het natuurlijk ook geen vervuiling noemen.

hij heeft wel volkomen gelijk over de kernenergie, het lijkt wel alsof milieufreaks tegen energie zijn.(klopt ook wel een beetje want de meeste zijn niet echt gesteld op industrialisatie)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 14:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Waar vallen vulkaanuitbarstingen onder? Zoiets stoot onmeunig veel CO2 uit en wordt echt niet 1,2,3 opgenomen door alle plantjes.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2007 14:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

t schijnt dat die helemaal niet zo erg veel CO2 de atmosfeer inschiet.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 14:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Omdat ze niet dagelijks voorkomen nee. Maar een uitbarsting is behoorlijk wat vliegtuigvluchtjes.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2007 14:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah klopt, maar dan nog is het methaan van vulkaan uitbarstingen veel belangrijker in de global warming issue


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-07-2007 13:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 13-07-2007 13:59]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2007 13:55 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:48 schreef stigma het volgende:
IEUW!
Heb jij een 'ik ben zo zielig want mijn hond tongzoent raar'verhaal gestuurd??!!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Winterkont
Usericon van Winterkont
Posted 24-07-2007 19:07 by Winterkont Wijzig reactieProfiel van WinterkontQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 11:16 schreef ghoulliette het volgende:
Hij is nogal kort door de bocht en heeft een hekel aan linkse mensen en allochtonen


http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article878613.ece
(Artikel en daaronder reactie)

en
http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/allochtonendebat_2007.htm

Overreden worden is risico van het vak

Briefschrijvers Akdi en Azaimi durven in Metro van gisteren te beweren dat de overreden tasjesdief en zijn familie 'slachtoffers' zijn. Dit is te absurd voor woorden. Nu snap ik best dat deze mensen het voor elkaar opnemen, maar wat ik wil zeggen tegen hen, is dat een dief een dief is en de bestolen mevrouw het slachtoffer. Natuurlijk is het voor deze mevrouw niet leuk dat de dader overleed terwijl zij achteruit reed. Dat is niet goed te praten. maar deze tasjesdief wist dondersgoed waar hij mee bezig was, hij had er ervaring mee. Dus het is niet meer dan het risico van het vak, had hij maar geen tas moeten stelen. Overigens wens ik de bestolen mevrouw veel sterkte. Het is al erg genoeg dat zij na twee jaar nog geen rust heeft.


Metro, 03-01-2007, ingezonden brief van A. Philippo (Rotterdam)



Dan verbaasd het me niks dat hij uit Rotterdam komt


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen