|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MÅNEGARM (Zwe) www.manegarm.com | www.myspace.com/manegarm SKYFORGER (Let) www.myspace.com/skyforgerofficial SUIDAKRA (Dui) www.suidakra.com / www.myspace.com/suidakra SLECHTVALK (Ned) www.slechtvalk.com / www.myspace.com/slechtvalkofficialmyspace Vrijdag 2007/12/07 Hedon, Zwolle www.hedon-zwolle.nl Saturday 2007/12/08 Biebob, Vosselaar www.biebob.be Deuren open 18.00u Sunday 2007/12/09 W2, 's Hertogenbosch www.w2.nl Deuren open 14.30u Aanwezig in W2 en waarschijnlijk Hedon [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 09-07-2007 12:45] |
|
Gaaf! Waarschijnlijk wel in Hedon aanwazig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hm ja ik misschien ook wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehe ik voor Månegarm en Skyforger. Onze smaken verschillen idd nogal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi, toch bevestigd! Waarschijnlijk aanwezig in Zwolle |
|
quote:+1 |
|
Ik ga voor allevier de bands, helemaal perfect dus |
|
quote: Kommie ook naar Zwolle dan? Oh, aanwezig ja Månegarm |
|
geeneen band boeit maar ach het is zwolle hehe Je moeder. |
|
quote: Ja en jij bent Jaap. Je vergeet het vast weer |
|
check misschien een zm sms alert dinges in het leven roepen? edit: klopt niet helemaal trouwens, ik mis alleen dingen die ik wél wil zien... hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-07-2007 20:44] Je moeder. |
|
quote: Hehe Ik spam je wel onder rond die tijd |
|
nice Je moeder. |
|
quote: Fout. Jij hoort nu te typen: "Wat doen die christenhonden van Slechtvalk hierbij!?!!???" Doe je anders ook altijd spelfout weggehaald... |
|
ik ben erbij in hedon Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Gaaf! Eenmansband Doe maar even linkje veranderen naar: http://www.myspace.com/skyforgerofficial [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-07-2007 23:25] |
|
Gave line-up, daar ga ik wel bijzijn in Den Bosch of zo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Oops, bedankt, is aangepast |
|
Ik vraag me af of Månegarm, Skyforger en Suidakra wel echt weten wie en wat die lokale support is? |
|
Månegarm heeft in ieder geval vorig jaar al 3 shows samen met Slechtvalk gedaan |
|
quote: Ja hoor, Suidakra en Månegarm zeker, Månegarm om de reden zoals net al werd vermeld... Grappiger is dat de mannen van Suidakra tot voor kort nog niets wisten toen er al flyers van de gig in Dynamo hingen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: En Zwolle en België zoals het er nu voor staat Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Want? |
|
Maar daar zou ik eigenlijk wel heel graag bij willen zijn |
|
In W2 is de entree € 13,- |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |