![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hij klinkt errug gaaf, die nieuwe plaat! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Nice ey ![]() |
|
quote: I know! ![]() ![]() |
|
2005 wordt een druk jaartje voor Shape of Despair! Een nieuw album komt tegen het einde van de lente uit op Spinefarm. Het wordt een CD met speciale dingen. Nieuwe nummers, nooit eerder verschenen nummers, demo nummers en misschien remixes. En rond dezelfde tijd komt via het Demon Lovers Society label het eerste ungereleaste "Alone in the Mist" demo uit op Vinyl in een gelimiteerde (500 stuks) LP's edition met deluxe cover. ![]() ![]() |
|
Mooi, laten we hopen dat 't allemaal wat beter klinkt dat 't mislukte Illusions Play. ![]() |
|
quote: daar ben ik het totaal niet mee eens.. geniaal album. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf ![]() |
|
quote: Inderdaad. ![]() |
|
Als je van saaie herhalingsoefeningen houdt misschien ![]() ![]() |
|
quote: Juischt. Illusions Play brengt niets nieuws en is zo'n album dat je over een jaar al een maand of 11 niet gedraaid hebt. ![]() |
|
Ik vind hem wel goed. Nou ken ik niet al hun cd's (komt nog), misschien dat ik daardoor niet het gevoel heb het al eerder gehoord te hebben ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt hun eerste twee wel gehoord? ![]() Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote: Niet alles ervan ![]() ![]() |
|
quote: Hmm dat had ik meer met hun eerste cd. Op het tweede nummer na (met 10 min stilte op het einde van het nummer geloof ik) vind ik het een heel goed album. Al vind ik Angels of Distress nog een fractie beter. ![]() |
|
Angels of Distress beste cd vind ik... echt geniaal album ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Sinds een paar dagen ben ik Illusion's Play aan het luisteren. Prachtige muziek, heerlijk repetitief en boordevol sfeer. Enigste minpuntje aan dit album vind ik het gigantische verschil in volume tussen de dromerige stukken en de metalstukken. Lig je net lekker weg te trippen, schrik je je bijna een hartverlamming omdat de drum en gitaar knetterhard erin komen, dat had beter gekund, wat mij betreft. Ik wil hier zeker meer van hebben, ik zie dat iedereen lyrisch is over Angels of Distress, dan zal ik die ook maar eens proberen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Angels is idd een heeerschalbum! ![]() |
|
Misschien krijg ik hem wel van Sinterklaas. De goede man heeft altijd wel iets speciaals voor me in zijn zak, als Jenje hem tenminste niet alweer heeft leeggemaakt... ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik mag niet praten met mijn mond vol ... ![]() |
|
Brave jongen! Misschien heeft Pieterman nog wel een extraatje voor je in zijn zak. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Homoerotische interraciale bukkake? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ga jij eens snel je mond met water en zeep uitspoelen! Dit jaar geen cadeautjes voor jou! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Als je Illusion's Play gaaf vind dan zal Angels..zeker bevallen. Kanker wat een brok depressie is dat, geniaal. ![]() |
|
Yup Eén van mijn lievelingsplaten...geweldig gewoon iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Is die self titled eigenlijk de moeite van aanschaffen waard? ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |