|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke self-titled? [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 16-11-2005 21:41] |
|
Oh ja. Demo-opnamen o.i.d, toch? Heb 't beluisterd, maar vond 't persoonlijk niet zoveel toevoegen dan wel interessant. |
|
Ik vond 'em waardeloos. Nummers van Angels of distress zijn enigzinds aangepast voor deze cd en het is in mijn ogen een complete verkrachting. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Bedankt voor je commentaar. Ik hoef hem niet aan te schaffen dus. Had al zo'n vermoeden. |
|
Staat toch 1 nieuw nummer op? |
|
Ik tel geloof ik twee nieuwe nummers. De rest is al eens eerder op CD uitgebracht. |
|
Hmmm hadden niet gewoon nog 4 andere nieuwe nummers kunnen maken en een nieuw album uit kunnen brengen? Beetje waardeloze release |
|
zeik zeik iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wel erg stil rondom deze band... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Echt werk van ze is idd alweer veel te lang geleden |
|
Die lui hebben het veel te druk met 101 andere bands. Helsinki is net zo gay als de Noorse BM scene, wat dat betreft. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dit topic verdient wel een schopje. Wat een geniale band blijft dit In mijn zoektocht naar informatie over misschien nieuw materiaal van Shape of Despair vond ik slechts dit: "zondag, maart 08, 2009 Working on a 7" vinyl There's been a long time since we'd released anything, so we've made some deal with Solarfall records for a 7" vinyl. There will be more news concerning this release later. " |
|
quote: Doom is as doom does. Vooral dat 'later' moet je erg ruim nemen |
|
Er is een nieuw nummer online! 'Written In My Scars', hierrr: http://www.myspace.com/solarfallrecordsnorway |
|
Leuk nummer, maar wel erg lijkend op ouder werk ... beteje teveel van hetzelfde |
|
Die 7" gaat dan toch eindelijk uitkomen: eind oktober. Zal het nieuwe nummer eens beluisteren. |
|
Degelijk nieuw nummer, maar werd er niet door weggeblazen. Eigenlijk nog nooit gebeurd bij S.O.D. |
|
2011-04-28 : Shape of Despair split... Shape of Despair split 7'EP with Portugese doom/death band Before The Rain will be released in June 2011 by AVANTGARDE Productions from Italy. Shape of Despair side is a cover version of teh LYCIA song "Estrella" with Natalie on vocals only. iemand al iets gehoord? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Die 7" van ze is misschien niet zo goed als hun reguliere albums, maar zeker een aanrader. |
|
quote: Benieuwd! Lycia is toch wel een van de geniaalste bands die er bestaan hebben... |
|
Video's van redelijke kwaliteit én zeldzaamheid omdat de optredens van deze band tot nog toe op de vingers van één hand te tellen zijn. Zieke groove heeft 'Sleeping Murder' |
|
Nieuwe albumtitel: Monotony Fields Release: 15 Juni Headliner op de zaterdag van Dutch Doom Days. |
|
Oh, da's wel interessant. Ik ben niet heel bekend met Shape of Despair, maar wat ik gehoord heb ligt wil in mijn donkere winterdagen straatje. |
|
quote: quote: Duurt 11 jaar, maar het is er dan toch van gekomen. Ik zit alleen in Dublin dat weekend, bij het The Fires of Samhain: Initium festival met oa Mourning Beloveth, Procession en Solstice. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |