![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke self-titled? [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 16-11-2005 21:41] ![]() |
|
Oh ja. Demo-opnamen o.i.d, toch? Heb 't beluisterd, maar vond 't persoonlijk niet zoveel toevoegen dan wel interessant. ![]() |
|
Ik vond 'em waardeloos. Nummers van Angels of distress zijn enigzinds aangepast voor deze cd en het is in mijn ogen een complete verkrachting. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Bedankt voor je commentaar. Ik hoef hem niet aan te schaffen dus. Had al zo'n vermoeden. ![]() |
|
Staat toch 1 nieuw nummer op? ![]() |
|
Ik tel geloof ik twee nieuwe nummers. De rest is al eens eerder op CD uitgebracht. ![]() |
|
Hmmm hadden niet gewoon nog 4 andere nieuwe nummers kunnen maken en een nieuw album uit kunnen brengen? Beetje waardeloze release ![]() |
|
zeik zeik ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Wel erg stil rondom deze band... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Echt werk van ze is idd alweer veel te lang geleden ![]() ![]() |
|
Die lui hebben het veel te druk met 101 andere bands. Helsinki is net zo gay als de Noorse BM scene, wat dat betreft. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Dit topic verdient wel een schopje. Wat een geniale band blijft dit ![]() In mijn zoektocht naar informatie over misschien nieuw materiaal van Shape of Despair vond ik slechts dit: "zondag, maart 08, 2009 Working on a 7" vinyl There's been a long time since we'd released anything, so we've made some deal with Solarfall records for a 7" vinyl. There will be more news concerning this release later. " ![]() |
|
quote: Doom is as doom does. Vooral dat 'later' moet je erg ruim nemen ![]() ![]() |
|
Er is een nieuw nummer online! 'Written In My Scars', hierrr: http://www.myspace.com/solarfallrecordsnorway ![]() |
|
Leuk nummer, maar wel erg lijkend op ouder werk ... beteje teveel van hetzelfde ![]() |
|
Die 7" gaat dan toch eindelijk uitkomen: eind oktober. Zal het nieuwe nummer eens beluisteren. ![]() |
|
Degelijk nieuw nummer, maar werd er niet door weggeblazen. Eigenlijk nog nooit gebeurd bij S.O.D. ![]() |
|
2011-04-28 : Shape of Despair split... Shape of Despair split 7'EP with Portugese doom/death band Before The Rain will be released in June 2011 by AVANTGARDE Productions from Italy. Shape of Despair side is a cover version of teh LYCIA song "Estrella" with Natalie on vocals only. iemand al iets gehoord? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Die 7" van ze is misschien niet zo goed als hun reguliere albums, maar zeker een aanrader. ![]() |
|
quote: Benieuwd! Lycia is toch wel een van de geniaalste bands die er bestaan hebben... ![]() ![]() |
|
Video's van redelijke kwaliteit én zeldzaamheid omdat de optredens van deze band tot nog toe op de vingers van één hand te tellen zijn. Zieke groove heeft 'Sleeping Murder' ![]() ![]() |
|
Nieuwe albumtitel: Monotony Fields Release: 15 Juni Headliner op de zaterdag van Dutch Doom Days. ![]() ![]() |
|
Oh, da's wel interessant. Ik ben niet heel bekend met Shape of Despair, maar wat ik gehoord heb ligt wil in mijn donkere winterdagen straatje. ![]() |
|
quote: quote: Duurt 11 jaar, maar het is er dan toch van gekomen. ![]() Ik zit alleen in Dublin dat weekend, bij het The Fires of Samhain: Initium festival met oa Mourning Beloveth, Procession en Solstice. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |