IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Shape of Despair Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2005 21:40 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Welke self-titled?

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 16-11-2005 21:41]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-11-2005 21:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze:

Shape of Despair
Released on Spikefarm/Spinefarm 2005
All songs Produced by Shape of Despair
Mastered at Finnvox studio by Mika Jussila
Line-up:
Pasi Koskinen – vocals on track 1
Natalie Koskinen – vocals on tracks 1,3,4
Jarno Salomaa – guitars, synth on all tracks
Tomi Ullgren – guitars on tracks1,2,3 / bass on tracks 4,5,6,7
Sami Uusitalo – bass on track 1
Samu Ruotsalainen – drums on tracks 1,2
Toni Maensivu – vocals on tracks 3,5,6 / drums on tracks 3,5,6,7
Azhemin – vocals on track 4

Tracks:
1. Sleeping Murder
2. Night’s Dew
3. Sylvan-night
4. Quiet These Paintings Are - Outro
5. To Adorn
6. Shadowed Dreams
7. In The Mist


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2005 21:48 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Oh ja. Demo-opnamen o.i.d, toch?

Heb 't beluisterd, maar vond 't persoonlijk niet zoveel toevoegen dan wel interessant.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-11-2005 0:13 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vond 'em waardeloos. Nummers van Angels of distress zijn enigzinds aangepast voor deze cd en het is in mijn ogen een complete verkrachting.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-11-2005 15:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 0:13 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik vond 'em waardeloos. Nummers van Angels of distress zijn enigzinds aangepast voor deze cd en het is in mijn ogen een complete verkrachting.


Bedankt voor je commentaar. Ik hoef hem niet aan te schaffen dus. Had al zo'n vermoeden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Staat toch 1 nieuw nummer op?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-11-2005 15:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik tel geloof ik twee nieuwe nummers. De rest is al eens eerder op CD uitgebracht.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm hadden niet gewoon nog 4 andere nieuwe nummers kunnen maken en een nieuw album uit kunnen brengen?

Beetje waardeloze release


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-11-2005 11:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

zeik zeik


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-09-2007 1:05 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wel erg stil rondom deze band...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2007 9:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Echt werk van ze is idd alweer veel te lang geleden


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-09-2007 10:55 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Die lui hebben het veel te druk met 101 andere bands. Helsinki is net zo gay als de Noorse BM scene, wat dat betreft.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-11-2009 17:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dit topic verdient wel een schopje. Wat een geniale band blijft dit

In mijn zoektocht naar informatie over misschien nieuw materiaal van Shape of Despair vond ik slechts dit:

"zondag, maart 08, 2009

Working on a 7" vinyl
There's been a long time since we'd released anything, so we've
made some deal with Solarfall records for a 7" vinyl.

There will be more news concerning this release later. "


miikja
Usericon van miikja
Posted 23-11-2009 17:27 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
There will be more news concerning this release later.


Doom is as doom does. Vooral dat 'later' moet je erg ruim nemen


miikja
Usericon van miikja
Posted 04-09-2010 8:04 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Er is een nieuw nummer online! 'Written In My Scars', hierrr:

http://www.myspace.com/solarfallrecordsnorway


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2010 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuk nummer, maar wel erg lijkend op ouder werk ... beteje teveel van hetzelfde


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-09-2010 9:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Die 7" gaat dan toch eindelijk uitkomen: eind oktober. Zal het nieuwe nummer eens beluisteren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 04-09-2010 11:57 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Degelijk nieuw nummer, maar werd er niet door weggeblazen. Eigenlijk nog nooit gebeurd bij S.O.D.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-07-2011 2:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

2011-04-28 : Shape of Despair split...

Shape of Despair split 7'EP with Portugese doom/death band Before The Rain will be released in June 2011 by AVANTGARDE Productions from Italy. Shape of Despair side is a cover version of teh LYCIA song "Estrella" with Natalie on vocals only.

iemand al iets gehoord?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 22-07-2011 11:06 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Die 7" van ze is misschien niet zo goed als hun reguliere albums, maar zeker een aanrader.


Northward
Usericon van Northward
Posted 22-07-2011 18:28 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2011 2:42 schreef DaVinz het volgende:Shape of Despair side is a cover version of the LYCIA song "Estrella" with Natalie on vocals only.

Benieuwd! Lycia is toch wel een van de geniaalste bands die er bestaan hebben...


miikja
Usericon van miikja
Posted 06-08-2012 14:28 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Video's van redelijke kwaliteit én zeldzaamheid omdat de optredens van deze band tot nog toe op de vingers van één hand te tellen zijn.





Zieke groove heeft 'Sleeping Murder'


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 26-03-2015 18:18 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Nieuwe albumtitel: Monotony Fields
Release: 15 Juni

Headliner op de zaterdag van Dutch Doom Days.




Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2015 18:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh, da's wel interessant. Ik ben niet heel bekend met Shape of Despair, maar wat ik gehoord heb ligt wil in mijn donkere winterdagen straatje.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-03-2015 8:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2015 18:18 schreef _Thomas_ het volgende:
Nieuwe albumtitel: Monotony Fields
Release: 15 Juni

Headliner op de zaterdag van Dutch Doom Days.




quote:
Op 6 oktober 2004 20:24 schreef Den_Bockereyder het volgende:

hmm is er niet een mini tour als dutch doomsday of iets dergelijks te fixen .. baroeg / goudvishal / frontline ofzo... hmm fucking finland helemaal


Duurt 11 jaar, maar het is er dan toch van gekomen.

Ik zit alleen in Dublin dat weekend, bij het The Fires of Samhain: Initium festival met oa Mourning Beloveth, Procession en Solstice.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen