|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Necrophagist - Seven Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Smashing Pumpkins - That's the way Inter faeces et urinam nascimur |
|
Selvhat - Einsamkeit "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Bad Brains - I And I Survived (Dub Versions) |
|
|
|
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Immolation : Higher Coward ] |
|
Gadget : Feed On Lies ] |
|
Peter Pan Speedrock : Donky Punch ] |
|
Darkwood My Betrothed - Yggdrasil's Children Fall come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ancient Rites- Season's change Against God and Government |
|
Bound for Glory - Judgment Day Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Cuby & the blizzards - Appleknockers Flophouse "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Kreator - Betrayer!! Against God and Government |
|
toxik - Spontaneous |
|
Napalm Death - Smear Campaign iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Exodus - Fabulous disaster Against God and Government |
|
quote: Gaaf! Vorige week was er nog een erg leuke docu van die lui op ned3 meen ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hehe, paar jaar geleden nog zien spelen of een festival...was wel humor op zich... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Klopt, op Nederland 3. Was het kijken waard. Van Eelco Gelling is ook weinig over gebleven jammer genoeg. Wel een komisch figuur. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: En een uitstekend gitarist. Heb nog die dubbel live lp van Golden Earring hier liggen waarover ze in de docu spraken. Een aanrader! NP: Sigh - Slaughtergarden Suite Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Trist - Sebevražední Andìlé II |
|
In the Woods - HEart of the Ages She Said Destroy in Black New York |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |