![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Necrophagist - Seven Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Smashing Pumpkins - That's the way Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Selvhat - Einsamkeit "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Bad Brains - I And I Survived (Dub Versions) ![]() |
|
![]() ![]() |
|
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Immolation : Higher Coward ] ![]() |
|
Gadget : Feed On Lies ![]() ] ![]() |
|
Peter Pan Speedrock : Donky Punch ![]() ] ![]() |
|
Darkwood My Betrothed - Yggdrasil's Children Fall come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Ancient Rites- Season's change ![]() Against God and Government ![]() |
|
Bound for Glory - Judgment Day Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Cuby & the blizzards - Appleknockers Flophouse "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Kreator - Betrayer!! Against God and Government ![]() |
|
toxik - Spontaneous ![]() ![]() |
|
Napalm Death - Smear Campaign ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Exodus - Fabulous disaster Against God and Government ![]() |
|
quote: Gaaf! Vorige week was er nog een erg leuke docu van die lui op ned3 meen ik. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Hehe, paar jaar geleden nog zien spelen of een festival...was wel humor op zich... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Klopt, op Nederland 3. Was het kijken waard. Van Eelco Gelling is ook weinig over gebleven jammer genoeg. Wel een komisch figuur. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: En een uitstekend gitarist. Heb nog die dubbel live lp van Golden Earring hier liggen waarover ze in de docu spraken. Een aanrader! NP: Sigh - Slaughtergarden Suite Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Trist - Sebevražední Andìlé II ![]() |
|
In the Woods - HEart of the Ages She Said Destroy in Black New York ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |