![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Symphony X - Paradise Lost ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Hehe damn die heb ik volgens mij ook al 10 jaar niet meer gehoord... Zenial ![]() |
|
Blood Stain Child - Mozaiq ![]() |
|
quote:Ik draai hem nog regelmatig hehe. Lijk wel een oude lul. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hey Doomert, ik las dat Entombed goed beviel? ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ja echt wel. Die ga ik zeker aanschaffen binnenkort! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
nieuwe Nile ![]() |
|
Vital Remains - Born To Rape The World ] ![]() |
|
Acrostichon - Sentenced ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Slayorrrrrrrrrrrrrrr - Angel of death ![]() hey Jonny Dep [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-07-2007 21:11] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Devourment - Babykiller ![]() ![]() |
|
Forgotten Sunrise [est] - 1993 - Behind The Abysmal Sky [demo] ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Watain - Stellarvore. ![]() Fuck the world. Black metal forever! ![]() |
|
At the Fathomles depths - Dissection The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Peste Noire ![]() |
|
Forgotten Tomb - Love's Burial Ground ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Goed bezig. ![]() |
|
quote: ![]() Hey dude, wanneer wou je langskomen? Heb nog 2 weken vakantie... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Abigor ![]() ![]() |
|
quote: Eens even kijken, moet binnenkort wel kunnen. Misschien komend weekend ofzo? Laat het morgen wel weten ![]() ![]() |
|
quote:We spreken mekaar morgen wel op MSN ja. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ik hoop dat ik msn dan weer aan de praat heb want voorlopig is het dikke ellende. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
The Killing Road - Megadeth The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |