|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
... ik haat Frentzen en tom walkinshaw [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-02-2002 10:06] |
|
Het is niet eerlijk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wie is Joss de Boss ? |
|
alhoewel ik het risico loop niet snugger over tekomen vraag ik het toch: waar gaat dit over??? |
|
Van formule1.nl: quote: Het is gewoon schandalig hoe Tom dit aangepakt heeft. Als dit een paar maanden eerder bekend was geweest had Jos nog kans gehad een ander team te zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-02-2002 10:35] |
|
Frentzen is dus maar net door het oog van de naald gekropen.... PROST is immers failliet voor degenen die dat nog niet wisten.. |
|
quote:Klopt ... er zitten wat mij betreft al genoeg duitsers in de F1. |
|
Dan had Jos maar iets beter moeten rijden. Kei-simpel ... al dat gezeur dat zijn auto het dan net weer niet doet. Frentzen is gewoon beter dus zo'n actie had ie kunnen verwachten. |
|
quote:Duidelijk geval van iemand die nooit formule 1 kijkt ... Jos heeft die rotte bak van arrows op zijn maximum gereden. Meer viel er gewoon weg niet uit te halen. Het gezeik op Jos ben ik meer dan zat. Hij heerscht. |
|
GVD Inderdaad! Dit zal er natuurlijk al aan te komen. Het feit ze voor Jos nog geen licentie voor 2002 hadden aanvraagt, het feit dat z'n stoeltje nog niet klaar was, etc. Maar het blijft kut voor 'm... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Inderdaad! Jos heeft meer uit die Arrows weten te halen dan de meeste coureurs uit hun auto... Hij reed ook dit seizoen erg goed.... Genoeg duitsers inderdaad... Arrows heeft waarschijnlijk deels voor Frentzen gekozen JUIST omdat hij een duitser is, omdat die duitsers helemaal f1-gek zijn, terwijl dat in Nederland tegenvalt... Maar hierdoor krijg je een een circletje... immers in Nederland zal f1 niet snel populairder worden als er helemaal geen Nederlanders meer meerijden.. |
|
Frentzen is waarschijnlijk aangetrokken omdat een duitse bank voor meer dan 50% aandeel heeft gekregen in arrows. |
|
Jos had ook wel naar ander team kunnen, maar HIJ zou dit jaar een betere motor krijgen.... |
|
quote: Iemand zei trouwens (jenje?) dat Frentzen gewoon beter was... hier valt natuurlijk over te twisten... maar wat veel lomper is is dat JOS 2 jaar (ofzo) keihard zijn best heeft gedaan om informatie bij elkaar te rijden voor Arrows,, en dat zij hem vervolgens wegdoen zodra die goede motor er is (is die er nou?) |
|
Sorry maar ik vind jos stiekum wel een beetje een arrogante blaskaak. Ow kee Ow kee dat hebben al die f1 lui. maar ja sommige net iets meer als andere. Hij gaf wat mij betreft ook net wat te vaak de auto de schuld. Dat hij op de rand van dat ding reed weet ik ook wel maar ja dat wist iedereen inmiddels wel. Hij heeft ook door veel menselijke foutjes laten liggen (jos grindbak the boss) Geef mij maar ralley trouwens. Burns heerscht pas echt. ghi ghi ghi "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Echt kut zeg. Jos zorgde altijd voor spectaculaire races. En de manier waarop hij aan de kant gezet is TOM |
|
quote: Hhehehe.... dat 'jos grindback bos' en die grappen eromheen slaan volgens mij vooral op jaren terug, toen hij WEL ontzettend brak reed.. ... uiteraard is hij een beetje arrogant.. zoals allemaal... Maar Schumacher bijvoorbeeld.... damn... iedereen lijkt hem een echte sportman te vinden.. ik vind hem de arrogantste van allemaal...ttering .... schande voor duitsland zo'n figuur.. |
|
dat arogante gedoe rond f1 is ook waarom ik het eigenlijk niet meer volg, dus vandaar ook die wat oudere bijnaam waarschijnlijk. en de manier waarop is inderdaad wel erg grof. klotuh voor hem. maar qua geld is hij al wel binnen denk ik dus zoveel medeleiden heb ik nou ook weer neit met hem. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ja het was te verwachten. maar eerlijk en fair is het niet. Money talks and bullshit walks gaat nog steeds op zo te zien. nu mag doe arrows ook ontploffen van mij. het geen ook nog wel gaat gebeuren zie text: Vanochtend mocht de kersverse Arrows-coureur Heinz Harald Frentzen om 09:00 plaats nemen in de nieuwe A23. Dat het allemaal nog wat onwennig was bleek direct. Al tijdens zijn “installationlap” spinde de Duitser. |
|
Van fokzine: quote:Jos moet een stoeltje GVD !!! |
|
We kunnen alleen maar hopen en afw88 |
|
jos moet een andere manager Huub suckes!!!! en het nederlandse bedrijfsleven moet jos meer sponsoren. geld inzamelen met ZM dan ZM logo op jos zijn car lol |
|
Ja dat zou zwaar stoer zijn ... helemaal zwarte bolide |
|
zwarte bolides heerschen ik was effe op zoek naar het plaatje van de minardi die is nu nog helemaal zwart . ziet er echt kick uit |
|
ik kijk nooit naar autoracen; nu kijk ik naar snookeren. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |