|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 8 september Baroeg, Rotterdam Lividity (US brute death) Master (US old school death) Amortez (CZ melodic black) +support Entree n.n.b. Open: 19.00 uur!!! www.baroeg.nl |
|
Vet, Lividity! ik ben er zeker bij! Fuck the world and fuck you |
|
De dag erna in Apeldoorn, waar ik zeker aanwezig ben. Twee van m'n favo bands Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Damn, die mensen gaan ook echt het hele land af hé... LOL Wij hebben ze ook staan, maar dan op 10 September. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
dat is bij mij de reden dat ik nooit tours boek, zit je daar met Lividity en 10 man in je zaal. |
|
Is dat Lividity een beetje te pruimen? Master is sowieso altijd wel gaaf. Ik ben er bij in ieder geval, ook al is het alleen maar om de nieuwe Baroeg te checken an evil incarnation of DEATH! |
|
Lividity heerst Master eruit man ! Fuck the world and fuck you |
|
idd als ze alleen wel met de normale bezetting komen, en bij deze tour is alleen de zanger erbij, dus ik ga daar niet mijn geld aan uitgeven, want het net zo'n mislukking als de eerste keer gorgasm in nederland |
|
Tsja, ze hebben zich er bij ons naar gevoegd dat de entree 5 euro is en dat ze gewoon voor een deurdeal spelen... dus ik weet niet wat de rest van het land met ze afgesproken heeft, maar wij zitten goed in ieder geval. Bovendien... letterlijk driekwart van onze stamgasten is in allerijl een vrije dag aan het regelen om ze te kunnen zien, dus volges mij komp dat wel goed. Al sinds we ze geboekt hebben hoor ik de naam Lividity opeens 10 á 20 keer per dag. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Je hebt een overschotdatum, de maandag is de slechtste dag van de week voor concerten. Logisch dat je de package dan voor een veel betere deal krijgt en dat je dan ook een lagere entreeprijs kunt vragen. |
|
En die mentaliteit is dus precies waarom er geen goeie metalscene is, nergens in dit land, jullie durven allemaal geen risico's te nemen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Lul niet. De metalscene in Nederland is op een paar plekken na uitstekend. In Amsterdam is hij inderdaad zwaar ruk maar gelukkig is Amsterdam geen toonbeeld voor de rest van het land, iets wat ik buitenlanders die ons land willen bezoeken ook altijd probeer duidelijk te maken. |
|
quote:Stemmen in je kop zeker, lambal. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Risico's kan je wel nemen, je moet er alleen voor zorgen dat het je niet teveel gaat kosten, want anders heb je er ook niks aan. @Judge M. In Amsterdam staan in de Melkweg en Paradiso altijd wel aardige bands, wel altijd de wat grotere en voor de kleinere bands is idd minder ruimte, mja dan komen jullie maar naar Zaandam he. |
|
quote:En hoeveel Amsterdammers waren er afgelopen zaterdag op Occultest om maar eens wat te noemen? Metalheads zijn er gewoon niet daar. |
|
Ja dat durf ik niet te zeggen en het is idd niet zo als in de rest van het land, maar er zijn er wel enkele en een aantal die te belazerd zijn om te reizen door het land. |
|
quote:nou poeh poeh. En dat voor een hoofdstad met een half miljoen inwoners. Dan heeft Stockholm om maar eens wat te noemen dat toch beter voor elkaar |
|
Boeiend... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: tjah, daar kan ik ook niet veel aan doen. Ik vind het alleen een beetje kort door de bocht om te zeggen dat er geen metalheads zitten, maar goed, maakt verder ook niet uit magoed, dit ging over Master enzo toch? Niet aanwezig denk ik. |
|
Kan iemand mij meer info geven over het optreden in Apeldoorn? Ik kan op hun site nauwelijks informatie vinden over de aanvangs tijden en prijzen namelijk... Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Hier zou t in moeten staan: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2632405 |
|
Ah, dank u. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
In Amsterdam zit wel degelijk een grote metalscene, tis alleen allemaal strakke broeken metal. hehe. De dag boeit vrij weinig denk ik, maandag is idd niet echt een hele geschikte dag maar mijn mening is dat je gewoon met een vette line-up op de proppen moet komen en dan gaat men echt wel reizen. |
|
morgen aanwezig |
|
quote: Jaja... dus omdat wij amsterdammers te hautain zijn om naar het oosten af te reizen voor bands die we niet of niet goed genoeg kennen (of gewoon niet goed vinden) is er hier geen scene? Hahaha.... lees jezelf nou nog eens na zeg, effe serieus. quote: Valt mee, zeker nog nooit in amsterdam geweest? quote: +1!!!!! Maar dit ging over een behoorlijk vette tourpackage waar ik uitgebreid van ga genieten in een stampievolle Cave komende maandag. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 07-09-2007 18:58] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |