|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
MUATSS heeft een hele poos volledig op hun Myspace gestaan. |
|
Manifesting... vind ik geweldig. De nieuwe nog steeds niet gehoord/gekocht. Binnenkort maar even doen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De nieuwe plaat is erg gaaf! Jaarlijstspul... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Er staan ladingen nummers van die nieuwe op de myspace (als Meet Us Of The Southern Sign dus de nieuwe is). Damn, ik had nog nooit gehoord van deze band, maar dit is érg goed! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-06-2009 23:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die nieuwe is idd erg gaaf! Erg apart, een erg progressieve stap voorwaarts sinds "Manifesting ..." |
|
quote: Fuckin' A! |
|
Gael Barthelomy van Drowning/Diabolic zit sinds kort achter de drums dus we mogen binnenkort weer optredens verwachten. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: +1 Of 'ie beter is dan Manifesting kan ik niet zeggen, maar zeker weten, weer, een topper in blackmetalland anno 2009. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
behoorlijk zaadplaat... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Want? Ik heb er nog niet gek veel van gehoord maar wat ik gehoord heb klinkt behoorlijk gaaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als ik stonerrock wil horen, draai ik wel stonerrock Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Party-San staan ze dit jaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Als je stonerrock wilt horen moet je bij Nachtmystium zijn. D'r zitten inderdaad wat black metal-vreemde invloeden in de nieuwe Glorior belli maar ik hoor geen stonerrock. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Volgens mij bedoelde ie southern rock... maar goed klinkt lekker! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Genretoevoeging geneuzel. Ik noemde het sludge/post-metal, maar alles wat tot nu toe gezegd is kan denk ik wel aangezien al die varianten weer sterk met elkaar samenhang. 't Is maar net op welk niveau je naar de genredefinities kijkt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
I still got the blues for you. |
|
Alhoewel die nieuwe muzikaal gezien wat interessanter is dan de vorige weet hij mij toch een heel stuk minder te raken. Manifesting the Raging Beast was meteen raak en raakt nog steeds wel's de cdspeler, maar bij Meet vs... ben ik er na meerdere luisterbeurten nog niet uit of ik het nou een gaaf of 'wel aardig' album vind. Wellicht nog wat vaker draaien.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die laatste weet mij ook niet echt te boeien. Misschien eens nog een keer luisteren… |
|
Hetzelfde hier. |
|
ik vinnem goed, maar niet zo goed als de vorige signature |
|
De line-up is weer eens naar de kloten... |
|
??? signature |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |