IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Glorior Belli (Black Metal, FRA) Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 27-10-2010 3:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha wat een stakkers

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-10-2010 8:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer (en album) bleek uiteindelijk voor een zijproject te zijn, heb ik een tijdje geleden ergens gehoord.

Faustian Spirit of the Earth

Silence
Usericon van Silence
Posted 27-10-2010 10:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 8:44 schreef cataclysm child het volgende:
Dat nieuwe nummer (en album) bleek uiteindelijk voor een zijproject te zijn, heb ik een tijdje geleden ergens gehoord.
Oh, lekker professioneel.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 27-10-2010 10:49 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Ik ben daar echt blij mee. Wat een rotzooi was dat!

cataclysm child
Posted 27-10-2010 13:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 10:49 schreef Paljas het volgende:
Ik ben daar echt blij mee. Wat een rotzooi was dat!

²

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-10-2010 17:54 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Dat komt dit jaar nog uit onder de naam 11 As In Adversaries.

http://www.myspace.com/11asinadversaries

Ik vind het wel goed, maar het paste inderdaad niet onder de naam Glorior Belli. Ze zouden niet zo impulsief dingen de wereld moeten insturen.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-02-2011 14:57 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Deze week de split-LP met Creeping binnen gekregen. Heel anders: meer sludge en geen typische stem meer; eerder een grunt. Teleurstellend. Creeping daarintegen is erg goed. Trage sludge/doom.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2011 16:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 17:54 schreef Gorath het volgende:
Ik vind het wel goed, maar het paste inderdaad niet onder de naam Glorior Belli. Ze zouden niet zo impulsief dingen de wereld moeten insturen.

Boeien.

Klinkt vet, trouwens, op http://www.myspace.com/11asinadversaries edit; wel druk
quote:
Op 20 februari 2011 14:57 schreef Gorath het volgende:
Deze week de split-LP met Creeping binnen gekregen. Heel anders: meer sludge en geen typische stem meer; eerder een grunt. Teleurstellend. Creeping daarintegen is erg goed. Trage sludge/doom.

edit: GB dus.

Ik zie op hun MySpace ook een trailer voor een compleet album, blijf benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-02-2011 16:42]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 24-02-2011 15:47 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-04-2011 20:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Getekend op Metal Blade.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2011 17:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben de laatste weken erg onder de indruk van het album 'Meet vs at the...'. Die sludge/(post-)core grapjes die de black metal in beginnen te kruipen kunnen mij erg bekoren.
Nieuwste Twilight is ook al zo'n gaaf schijfje. Vergeet het imago, luister een beetje door de productie en sfeer heen en je gaat twijfelen of je wel black metal luistert.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-05-2011 17:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Twilight weet ik niet zo, hoor. Maar die van GB is wel echt te gek, ja!
quote:
Op 20 februari 2011 16:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Boeien.

Klinkt vet, trouwens, op http://www.myspace.com/11asinadversaries edit; wel druk

Oh, en dit bleek dus niet wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-05-2011 17:14]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2011 17:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die Twilight moet een beetje groeien. Erg gaaf schijfje.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-05-2011 17:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:16 schreef kwelgeest het volgende:
Die Twilight moet een beetje groeien. Erg gaaf schijfje.

Ik heb het serieus vaak geluisterd. Volgens last.fm in ieder geval 8 keer, en dat is dus buiten de MP3-speler die ik toen nog gebruikte. Het komt gewoon niet aan. Laat hem nu maar een tijdje rijpen Was er in het begin erg enthousiast over, omdat er allemaal gave experimentele dingetjes in zitten. Maar uiteindelijk is dat dus niet genoeg om een vette plaat te maken.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2011 17:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik heb het serieus vaak geluisterd. Volgens last.fm in ieder geval 8 keer, en dat is dus buiten de MP3-speler die ik toen nog gebruikte. Het komt gewoon niet aan. Laat hem nu maar een tijdje rijpen Was er in het begin erg enthousiast over, omdat er allemaal gave experimentele dingetjes in zitten. Maar uiteindelijk is dat dus niet genoeg om een vette plaat te maken.
Ik ken'm eigenlijk niet goed genoeg om er veel over te zeggen. Vioe me geloof ik een beetje tegen toen'ie uitkwam. Het debuut van Twilight vond ik destijds erg gaaf; zaten eigenlijk ook al wat lichte psychedelische, sludgey black&roll dingetje in.
Weekje of twee geleden zette ik 'Monument to Time End' maar weer eens aan. Geen idee waaarom. Ging een beetje met m'n hoofd afwezig weer verder iets doen (krant lezen, jullie terroriseren) en keek toen opeens op en dacht: "Huh, welke sludge/Roadburnband heb ik ook alweer opgezet?" De laatste Twilight dus.

Zo'n nummer als 'In every Grief-Sticken Blues' op MvatSS van Glorior Belli, godsgruwelijk lekker! Ik hoop dat een nieuwe schijf meer van dergelijk uitstapjes heeft.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-05-2011 17:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:28 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken'm eigenlijk niet goed genoeg om er veel over te zeggen. Vioe me geloof ik een beetje tegen toen'ie uitkwam. Het debuut van Twilight vond ik destijds erg gaaf; zaten eigenlijk ook al wat lichte psychedelische, sludgey black&roll dingetje in.
Weekje of twee geleden zette ik 'Monument to Time End' maar weer eens aan. Geen idee waaarom. Ging een beetje met m'n hoofd afwezig weer verder iets doen (krant lezen, jullie terroriseren) en keek toen opeens op en dacht: "Huh, welke sludge/Roadburnband heb ik ook alweer opgezet?" De laatste Twilight dus.

Bij mij viel hij juist niet tegen toen hij net uit was, maar pas na een tijdje Maar goed, er zijn redelijk wat mensen toch fan dus ik probeer later nog wel eens.
quote:
Zo'n nummer als 'In every Grief-Sticken Blues' op MvatSS van Glorior Belli, godsgruwelijk lekker! Ik hoop dat een nieuwe schijf meer van dergelijk uitstapjes heeft.

Duidelijk dat ik na Simeon Ten Holt maar eens wat Glorior Belli moet gaan luisteren

cataclysm child
Posted 14-07-2011 19:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Glorior Belli - New Album In September

French black metallers Glorior Belli have revealed their upcoming new album will be entitled The Great Southern Darkness.

The album will hit the stores in Germany and Switzerland on September 23rd, while a release date for the rest of Europe has been set on September 26th.

The Great Southern Darkness marks the band's fifth studio record and their first on Metal Blade Records, after signing to the label in May.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-07-2011 21:26 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-07-2011 0:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

WootWoot!!

*Doet dansje*

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

cataclysm child
Posted 04-08-2011 23:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

http://www.facebook.com/metalbladerecords?v=app_178091127385

Nieuw nummer, vind het niet echt speciaal.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2011 22:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOL

signature

cataclysm child
Posted 08-09-2011 23:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ook niet al te speciaal dit nummer... hmm.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2011 23:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, ik vonnet ook wel grappig

beetje Blood Cult achtig

signature

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 09-09-2011 0:18 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

GB is typisch zo'n voorbeeld van een band die iets wil zijn, en dat "willen" belangrijker vind dan iets persoonlijks te schrijven. Ik heb alleen die eerste twee albums; beide vaak beluisterd en verder prima plaatjes, maar het is duidelijk dat er 0,0 eigen inbreng in zit en allemaal gemaakt is "om te lijken op...".

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-09-2011 6:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zou heel goed kunnen. Maar duidelijk een geval van "beter goed gejat dan.. ", want (in)spelen kunnen ze wel.
MuatSS, met veel sludge en zelfs een randje stoner/southern, vind ik een heerlijk album!

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com