|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja maar... jij durft dat niet, en hij wel! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ja dat zal het zijn. |
|
quote: Ooh.. Doet Rotzak dat allemaal echt? |
|
quote: Sja, want dat is gaaf. Natuurlijk. Bedoel met stiften een trein onderkladderen is natuurlijk niet infantiel, want stiften zijn voor hele volwassen mensen natuurlijk. Mensen die niet bowlen. Bowlen is gaaf trouwens, ken niemand die mij kan verslaan met het allerslechtst zijn. Behalve dan mijn collega, die pleurt ballen achteruit het publiek in ipv vooruit naar de kegels. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2007 17:27] |
|
quote: Dat staat er verder los van, dat ik dat doe zegt inderdaad iets over mijzelf, maar dat heeft niks te maken met metal bowlen, ik blijf erbij het is te gay voor woorden. Against God and Government |
|
quote: Het zit je wel dwars he, dat je er telkens weer over moet beginnen. Against God and Government |
|
quote: Zekers, ik vind dat echt belachelijk gedrag. Behoorlijk infantiel ook. Dan kun je beter nog gaan bowlen, zuipen en naar kutmuziek luisteren. |
|
quote: Ja dat blijkt wel, gelukkig heb ik geen boodschap aan jou, moederfiguur van zm. Against God and Government |
|
quote: Niet? Oh wat erg. Oh enne verder wat Greycloak zei ja (uiteraard, he Grey! ) Bitti ver weg joah. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2007 17:51] |
|
quote: Nee, want als ik iemand een zeurende pisvlek vind, dan ben jij het wel, dan is zelfs zakkenvuller nog aangenamer. Maargoed, volgende keer teken ik jou wagen wel onder, goed? Against God and Government |
|
Wat een liefde The trend is dead. |
|
quote: Zakkenvuller is erg lief ja |
|
quote: Ik denk dat jouw fantasie hier een beetje te erg op hol is geslagen. Het is heel simpel, een groepje metalfans huurt een bowlingcenter af en draait daar heavy-metal in plaats van de reguliere muziek. Zie het als een gewone heavy-metal avond maar als extra kan er ook gebowled worden. Iedereen die zin heeft daar aan mee te doen betaalt entree en kan gratis zuipen.Wat is daar nou zo raar aan? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat tegenwoordig alles met Metalheads moet. Straks krijgen we nog Dansen met de Metalheads, Metalheads on Ice, Pokeren met de Metalheads en Heavy Metal Shownieuws. :') |
|
quote: Vergeet het NK Metalhints niet! |
|
Ik denk dat het probleem hier meer de universele neiging van metalheads is om dingen vooral NIET leuk te vinden. Geeft niet, ooit was ik ook zo. Totdat ik mijn haar afknipte en het Leven leerde kennen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Daar gaat het juist helemaal niet om M., Whiterider heeft hier helemaal gelijk...waarom moet ineens alles met metalheads? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Precies, kunnen die gasten niet gewoon thuisblijven en gaan forummen? Op festivals en concerten zijn ze er ook altijd al... Erg storend. |
|
quote: Robin, je weet toch dat je nu sterk aan het overdrijven bent he? Misschien komt jouw tijd ook nog wel een keer en krijgen we "Muffdiving with the stars" Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ik spreek je wel op de barbecue bij Poggy, gaan we gelijk even wat nieuwe metalheadactiviteiten organiseren! |
|
Lol,metalbowlen..man man,dit is echt te belachelijk. Fuck the world and fuck you |
|
geweldig, roganiseer dit soort dingen eens in zwolle Je moeder. |
|
Komt er binnenkort ook een viswedstrijd voor metalheads, met snoeiharde metal en natuurlijk vislood van zwaar metaal, anders is het niet metal verantwoord natuurlijk. Against God and Government |
|
quote: Leuk! Was dat ook alweer voor of na het kantklossen met metalheads? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |