|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst komt de origami curses voor metalheads nog, ik heb van horen zeggen dat ze een heuze duivel mogen vouwen. Against God and Government |
|
quote: In de zin van er moet wel een hele bonk metaal aan hangen, want hoe meer metal hoe beter, ik weet ook wel dat lood onder de zware metalen valt. Against God and Government |
|
quote: En jij loopt waarschijnlijk bij je volgende jaarlijkse trendwisseling met een blonde pruik met vlechten op de Village Peoplefanaat uit te hangen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Klopt, daar gaan we ook bowlen, net zo gay!! edit: Oja, hoe true is het om altijd metal shirts te blijven dragen, dan ben je 'n echte he. Anders ben je gewoon gay. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 26-07-2007 20:22] Against God and Government |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tering, jij zit wel heel verdraaid in elkaar he, fucking wokkel. Net loop je te kankeren op het metal wat gay zou zijn in combinatie met bowlen en nu is het bowlen op zich in een keer extreem gay. Op de basisschool zeker nonstop met ezelsoren in de hoek gestaan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:metalshirts zijn lelijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Komt het gehandicapte halfbroertje van Billie Turf ook nog een keer de hoek omrollen, godskanker wat een ellende. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Je snapt er gewoon geen snars van stinkpik dat je bent, ik vind metal helemaal niet gay, ik kan je verzekeren dat ik meer show's bezoek dan jij met je pokkekop. Ik vind de combi gewoon te triest voor woorden. En alleen een potje bowlen is niet gay, maargoed blijkbaar kom ik aan je kindje zo te horen, met je metal bowling. Against God and Government |
|
quote:hehehe.wat ben je toch weer aardig vandaag, kut dag gehad,knul ? Fuck the world and fuck you |
|
En wat moet ik me hier in satansnaam bij voorstellen: DJ Patchman Spandex Marco?? Against God and Government |
|
LOL Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, Rotzak Einstein is weer haarscherp vandaag. a) ik zeg nergens dat jij metal gay vind b) ik duid juist aan dat jij metal in combinatie met bowlen gay vind c) jij bezoekt ongetwijfeld meer shows dan mij, und? d) np: Onslaught - Pain Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Godver, wat een opmerking toch weer |
|
quote: Aangezien je blijkbaar gebanned bent op google: http://www.lordsofmetal.nl/showspecial.php?id=152 Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Gewoon een DJ die plaatjes draait Patchman --> Kerel met kleding vol patchdingen Spandex --> precies hoe het er staat, die draagt hij Marco --> Hij? Ja Marco dus. |
|
quote: Gay dusch, kijk dat broekje Against God and Government |
|
quote: Ja, inderdaad dat haal je er zo uit, als je die naam zo leest Is het een bekende Nederlanders ofzo? Blijkbaar weet iedereen wat ie aan heeft in zijn dagelijkse leven. Against God and Government |
|
Patchman Marco heerst! Een van de weinigen die ik ken die nog echte oldschool metalfeesten organiseert, respect! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Iedereen behalve jij. awwww. |
|
quote: Ja wat je noemt oldschool Against God and Government |
|
quote: Is het niet wat voor jou? Kom je ook nog eens een keer aan een vent. Against God and Government |
|
quote: Nou inderdaad, lekker ding man! |
|
quote: Inderdaad, oldschool. Wat daar aan te lachen valt ontgaat mij even. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |