|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
11 mei: Metalnight @ broederschool in Heule (bij Kortrijk, België dus) Manic Movement Oceans of Sadness Axamenta meer info: http://www.metalnight.be.tf be there! |
|
oeuww jij bent vlug! |
|
quote: Ik heb een sixth sense als het over oceans of axamenta gaat... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
HEERSCH!!!! Alleen zo teringver weg.... (ik meen trouwens dat ik die dag al wat heb....) |
|
quote: Voor slaapplaats kan altijd gezorgd worden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja Judge M. als dat geen reden is om af te komen... |
|
*schop* "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Klinkt leuk. Maar waar ergens is dat in België? Want ik moet dan waarschijnlijk met de trein vanuit Tilburg naar... de plaats waar dit mooie concert is. Dus als je wat meer informatie kan geven hoe ik er kom (en of het te doen is met de trein)? Hakkuh |
|
de trein tot in kortrijk nemen zekerst? als daar al een trein rijd, ge kunt beter is checken op de site van de nmbs ik denk www.nmbs.be, ik ben niet zeker [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 29-04-2002 20:35] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
www.metalnight.be.tf daar staat een kaartje op voor als je al in Heule geraakt |
|
Van't weekend is't zover! |
|
Ik zou zeggen, lijstje: - Beli Mawr (die zijn laatste uitgangsavond zal beleven daar voor het eind van de examens ) - Sharteel - Davy - Mordheim (natuurlijk, anders geen Axamenta Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En zjosuah natuurlijk ook! |
|
Ik zou zeggen, lijstje: - Beli Mawr (die zijn laatste uitgangsavond zal beleven daar voor het eind van de examens ) - Sharteel - Davy - Mordheim (natuurlijk, anders geen Axamenta - Zjosuah [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-05-2002 23:18] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ja kut ik kan verzekerst nie afkomen |
|
maar jawel dat zal wel lukken! |
|
Mag ik met iemand meerijden???? Mijn vaste chauffeurs hebben repetitie... |
|
quote: Ik lift wel naar huis ofwel zal ik vrijdagavond eens horen in de BBQ wie er allemaal gaat en daar misschien vervoer zoeken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey, vanuit Geel kan altijd wa volk mee hoor zelf vertrek ik wel rond 'n uur of 11 voormiddag... Kortrijk is vrij ver en 'k zou zelf rond 1u namiddag al ginder moeten wezen... eventueel kan ik je (wie da ook moge zijn) komen oppikken in Geel station ten laatste om 11u vroeg opstaan dus.... best ff mailen slaapwel nu straks alweer om 5u uit m'ne nest |
|
Overmorgen , het komt steeds dichter bij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Inderdaad spannend! Als jullie een kerel met lang blond haar en een fel-rode T-shirt met het logo van Den Ast zien rondlopen, kom dan eens gedag zeggen! |
|
kut, onze leadgitarist nog altijd ziek, mja dan spelen we weer ne keer me ene gitarist, still going strong!!!! aaarrrggghh cu y'all zaterdag "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik kom waarschijnlijk wel ne keer langs, pintje drinken en al. Loopt daar feitelijk veel vrouwvolk rond? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ben ik ook wel benieuwd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: bekijk eens goed de man aan de linker kant van deze foto: Dat ben ik dus. Of hier: http://www.zwaremetalen.com/image/dwaallicht/gallery/images/DSC00001.jpg Ben ik dus ook, jaja [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-05-2002 21:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |