|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nasum-Relics |
|
Jaya the cat - Just the way it goes come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Nasum-Wrath |
|
Die Weisse Rose - At The Doorsteps of Our Temple Verrassend triviaal |
|
Arch Enemy - Rise Of The Tyrant |
|
Undercurve - Sky Daarna Trentemøller |
|
Crowbar - Underworld Jenje zal wel trots op me zijn |
|
The Flashbulb - Lawn Wake IV (Black) Volgens mij ooit gepost door Argh, wel vette shit in ieder geval. |
|
|
|
Vukeme - 80's Dream Parasol Hard. |
|
Ignite - Our Darkest Days |
|
Nieuwe Madball. Ja best vet weer |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Peste Noire - Spleen |
|
Suck my piss |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
voor 2 eury op lp. Suck my piss |
|
Dat is niet duur, Klaus is zeldzaam te vinden, ik betaalde 10 per stuk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
woei! Suck my piss |
|
Ik denk nog vaak, aan kleine Sjaak, groot in 't kattekwaad Vlug als kwik, de held, de schrik van de buurt en onze straat Spijbelaar, altijd klaar voor het gappen van een koek Een ruit kapot, dat was een schot van Sjakie van de Hoek Hij stal voor ons, likeurbonbons en iedereen werd ziek En als men thuis vroeg hoe dat kwam, verklikte je 'm niet Maar aan oma, die alleen was, bracht hij dagelijks een bezoek Dat was hij, wiens hart van goud was, dat was Sjakie van de hoek Ik denk nog vaak, aan kleine Sjaak, groot in 't kattekwaad Vlug als kwik, de held, de schrik van de buurt en onze straat Spijbelaar, altijd klaar voor het gappen van een koek Een ruit kapot, dat was een schot van Sjakie van de Hoek Eenieder ging zijn eigen weg, en Sjakie werd soldaat Voor miljoenen en voor Sjaak, kwam de vrede veel te laat Z'n zoontjes zijn precies als hij, half lief en half piraat De één heet Sjors, de ander Sjaak, toe, maak ze geen soldaat Ik denk nog vaak, aan kleine Sjaak, groot in 't kattekwaad Vlug als kwik, de held, de schrik van de buurt en onze straat Spijbelaar, altijd klaar voor het gappen van een koek Een ruit kapot, dat was een schot van Sjakie van de Hoek Een ruit kapot, dat was een schot van Sjakie van de Hoek Suck my piss |
|
Metallica - Low man`s Lyric Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dark Soho - Combustion Lekker, die dark psytrance op z'n tijd. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Kreator-Enemy of god |
|
Kreator - Endorama Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |