![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volbeat - The gardens tale Against God and Government ![]() |
|
Peste Noire - Condamné à La Pondaison (Légende Funèbre) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
(\__/) (='.'=) (")_(") [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-08-2007 13:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Deathspell Omega - The Shrine Of Mad Laughter come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Dismember - Pieces MCD ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Dream Theater - Awake iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() Heersplaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Neurosis ![]() |
|
Led Zeppelin - The Rover The trend is dead. ![]() |
|
Rolling Stones - Exile On Main St. Bareuh... ![]() |
|
anvil - kiss of death voor xxl, kijk das nou zo'n band waar ik nooit aandacht aan gaf en nu door die oude vuurwerk opnames weer es mee geconfronteerd word en gelijk in mn bestellijst gaat (strenght of steel)! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Six feet Under : revenge Of the Zombie ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
poogy bear! heroes of hardcore rotterdam edition ![]() Je moeder. ![]() |
|
Angantyr - Den store krig ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Scar Symmetry - Retalliator ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 01-08-2007 20:35] ] ![]() |
|
Tears for fears - Woman in Chains Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Bruce Dickinson - The Chemical Wedding iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Iron maiden - The Trooper ![]() ] ![]() |
|
Burzum - Lost Wisdom Godverdomme een van de briljanste BM nummers ooit, fokking geniaal. ![]() |
|
Slaaaaaaayeeerrrrrrrrrrr-Show No Mercy ![]() ![]() |
|
quote: Weet nog niet wat ik er van moet vinden eigenlijk... ![]() |
|
Richard Bona-Te Dikalo ![]() |
|
Deviser - Thy Blackest Love *the early days* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Graveland - The Celtic Winter Gewoon kult dit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |