|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig zijn de teksten van de gemiddelde BM band veel intelligenter dan van een NSBM band. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als intelligentie als maatstaf gebruikt wordt voor liedteksten, kan ik m'n halve collectie wel bij 't grofvuil zetten. |
|
Definieer "intelligente tekst"? |
|
quote: Ik of Misanthrope? |
|
Troopie |
|
Green day The trend is dead. |
|
Skrewdriver, ondanks dat ik me niet meer met politiek bezig houd, en het rechts extremisme achter me gelaten heb, is dit toch wel een van de grootste politieke bands die ik ken. Against God and Government |
|
Misery Index, Dying fetus, Nasum, Skyclad... dat zijn toch opzich niet de minste bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
...maar daar versta je dan ook geen moer van |
|
Your point being? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Niks. Ik zal mijn taartgat houden |
|
Op de tweede carnivore plaat staan ook wel wat rechtse tekstjes. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: System of a Down |
|
quote: Die oude shit van SoaD is best gaaf anders. |
|
De vocalen verpesten alles voor mij. En het is natuurlijk nu-metal ten top, en daar hou ik nou eenmaal niet van. |
|
quote: Idd, veel steviger en minder melig dan hun nieuwe werk. Toxicity Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kerel. Hou een sop. |
|
Wat? |
|
dat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
politieke muziek is kut Je moeder. |
|
Kijk. |
|
quote: Haha, zo te zien verpest je het vooral voor jezelf, Lodewijk Triple 000. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |