![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He, leuk uitgangspunt om erover in discussie te gaan ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ik vind Darkthrone drum'n bass en met mij een hele hoop andere mensen, en wat liefhebbers daar van vinden interesseert me werkelijk geen reet. Sidenote: vind je SOAD kut vanwege de door jou veronderstelde genre waarin ze zich zouden begeven of vanwege hun muziek? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik denk het eerste, ghey dus ![]() ![]() |
|
quote: ? SoaD = VET. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nee, jij vindt ze vet, en hij vindt ze kut. ![]() |
|
Maar alleen omdat nu-metal niet true is he ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
kOLERE, KAN OOK ALLEEN MAAR uit de muil van blekkies komen zeg "het is nu dus het is kut .." Jammer voor hem dat hij vierkant het podium afgerost wordt door die vier allochtonen .. ![]() |
|
quote: Nu-uh, SoaD = VET. Daar komt geen vinden aan te pas. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Jawel, Crowbar is vet, dat is een feit .. ![]() |
|
quote: Ook dat is een feit, ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Sacred Reich = Vet en ook aardig politiek.... net als SoaD ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ga nou niet doen alsof ik een rare vergelijking loop te maken, want SOAD word net als veel andere pop-'metal' zeikbandjes (terrecht) onder de noemer nu-metal gegooid. "NEE MANG, SOULFLY MAAKT 'TRIBAL MET0l FTW!1"... ![]() En voor het geval je stront in je ogen hebt: ik zei eerder in dit topic dat ik de MUZIEK van SOAD om PERSOONLIJKE SMAAK niet kan waarderen omdat ik de vocalen niet lang kan aanhoren omdat mijn vingers anders spontaan op knopjes met zwarte vierkantjes gaan drukken. ![]() |
|
quote:Hier zeg je anders dat je NAAST de vocalen de muziek kut vindt omdat het nu-metal is. ![]() |
|
-Megadeth? ![]() |
|
quote: Ik hou ook inderdaad niet van het genre in z'n algemeen nee. Dat zeg ik niet omdat het niet 'true' is. Zo vind ik thrash ook geen geweldige muziek. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |