|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie zijn er aanwezig? Ik wel The trend is dead. |
|
Lijstje: -Cees ( En Organic matter bandleden ) -Metaldrums [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 05-09-2007 21:40] The trend is dead. |
|
Das wel leutig ja!! |
|
Na Gorefest spelen Cypher en Carceri in de kleine zaal, als ik het goed begrepen heb. |
|
Welke dag valt dit? |
|
Op een vrijdag. |
|
quote:Wow, vet! |
|
quote: Leffe? |
|
quote:Schenken ze dat daar? |
|
quote: Lijkt me toch wel. Elke zichzelf respecterende zaal heeft dat. |
|
Het wordt steeds interessanter om langs te gaan die avond. |
|
quote: Misschien dat Snaack daar uitsluitsel over kan geven en anders kijk ik zelf even as. zaterdag. Op de site van Cypher staat nu ook dat ze samen met Carceri op dezelfde avond staan als Gorefest. Goede zaak. |
|
Check. Vrees alleen dat het laatste treinenwerk gaat worden dan |
|
quote: Snaack heeft nog wel een plekkie over toch? Ik niet in ieder geval. |
|
Carceri! Dan ben ik ook aanwezig |
|
Gorefest???? Aanwezig.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik heb anders wel een plekkie voor je Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Cool! |
|
Check dan maar he?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:U hoort nog van mij |
|
quote: Dank je. Misschien maar wat ruilen met werk. |
|
quote: The trend is dead. |
|
-Cees ( En Organic matter bandleden ) -Metaldrums -Tenderstrike -Judge M. -Vikingblood -Ratje -Doomhead -Arnibes? Zoiets? [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-09-2007 22:09] |
|
Ich bin da ook bei. Mag plaatjes draaien, aangezien ik vaste DJ van Rockinfuus ben |
|
quote: Voor zover ik weet niet. Wel HJ + Jupiler op fles en HJ op tap |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |