|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maiden United is een project van Up The Irons bassist Joey Bruers, waar ook ondergetekende momenteel deel van uitmaakt. We brengen herbewerkte Iron Maiden-nummers akoestisch. De bezetting van de band (qua personen, maar ook qua instrumenten) wisselt bijna per optreden. Onze aankomende gigs: 01 september - JC Crossroads, Kaatsheuvel 15 september - Dynamo Rock & Metal Cafe, Eindhoven 20 oktober - Antwerpen (Bel) (lokatie volgt) [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 07-08-2007 10:55] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Jij mag dat hoor www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Alleen jammer dat Occultfest ook op 1 september is, had daar ook best willen kijken. Maar dit Maiden United gebeuren is een stukje 'unieker' dus dat pik ik liever mee Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Jammer, ik zit op Occultfest, had je graag weer eens zien optreden!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Als ik zo vrij mag zijn me er mee te bemoeien: waarom kom je dan niet op 1 van de andere data? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
15 sept feest van dierbare vriend 20 okt papa jarig.... echt jammer dus Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Bummer. Maar er komen vast wel weer eens andere kansen! [Oh, je woont in Zwolle? Anders sleur ik Martijn wel eens mee die kant op ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gezellig!!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Biertje? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Zelfs IK kom op occultfest, en dan jij niet ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sja, wat ik zeg.. iets met 'unieker'... en bovendien moet ik natuurlijk mijn meneer supporten hè? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Nou ja, dat is waar.maar de volgende keer niet overslaan hoor! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Uhm, ik durf niks te beloven, maar OOIT zullen we vast een biertje drinken samen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Erhm, dat wordt een watertje he...ik drink niet meer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dude! Goed bezig Ik hou ook van water hoor Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:ja, he, al paar maanden nu.en dat staat dan hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ook niet minder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Goh,ons humorkanon weer . Fuck the world and fuck you |
|
Ons optreden dat de voorkeur verdient boven Occultfest, ik voel me vereerd @Moon: jammer, hopelijk een volgende gelegenheid dan. Sowieso leuk jullie weer eens te zien www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nou zoals het er nu uitziet gaat 15 september wel lukken!! FRNK & Oni: jullie gaan mee toch??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:Gezellie . Eens zien of ik zelf ook in Eindhoven ben dat weekend |
|
quote: En het licht al gezien?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
nee |
|
Gewoon effe Arnold aanspreken, die leidt je de weg wel www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |