|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Digipack gister ontvangen. Ziet er strak uit En klinkt goed Zang staat ietsje meer op achtergrond zo te horen. |
|
Dude, serieus? Ik vond beide bands vreselijk. Ik hoop persoonlijk veel meer op een nieuwe Crowbar en een nieuwe C.O.C. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: viking crown is natuurlijk een grapje. maar superjoint ritual vindt deze "dude" zeer aangenaam. |
|
SJR heerst, maar ben bang dat daar niks meer van komt. Voor zover ik weet is dat voor Phil einde verhaal. |
|
SJ is inderdaad een vette band, mixt het beste van pantera met snoeiharde hardcore.jammer dat ze nog nooit hier zijn wezen touren. Fuck the world and fuck you |
|
euhm .. hardcore? |
|
Ik hoor er hardcore in ja. is dat zo vreemd ? Fuck the world and fuck you |
|
Jij hoort overal hardcore in I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hehe, dat dan weer wel ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ja en zie Neggie ... |
|
Hmm, ik hoorde weinig hardcore in Superjoint Ritual, eigenlijk... Anyway, die nieuwe Down afgelopen zaterdag van de deurmat gevist... Klinkt ERG lekker, zop op 't eerste gehoor... We don't take it, we just fake it... |
|
Waar schrijf je voor? (aangezien ie pas 24-9 uitkomt en ik de promo toevallig ook zaterdag ontving ..) |
|
down is een wel een coole NOLA band, maar Soilent Green is echt de bom. Ik vraag me af wanneer die gasten eens nederland aan doen voor een tour. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Valt ook lekker te vergelijken ja .. |
|
Ik hoor het er WEL in !! Ik ben toch goddomme niet GEK!!! Fuck the world and fuck you |
|
Nou .. de meningen daarover verschillen |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Nieuwe album HEERST. Phil zingt weer lekker anders dan op voorgaande werkjes, tenminste een zanger die niet alles tig keer doet. Ohn kippenvel bij Nothing In Return (walk Away) |
|
quote: + 1 |
|
quote: Ja wel, Soilent Green is een NOLA band. Dus er zijn zeker wel stijl overeenkomsten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
NOLA betekent niets anders dan dat ze uit de New Orleans buurt komen en sludgyelementen gebruiken. Die zijn er bij SG zekers, maar de band is amper te vergelijken met een Down of Crowbar ... |
|
quote: Ja dat hoef je mij niet uit te leggen wat NOLA is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kennelijk wel .. |
|
quote: Ja whatever, als jij niet kan lezen is dat niet mijn probleem. Of je wilt altijd het laatste woord hebben, dat kan ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |