![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Je zou daar toch om welke reden ook zijn geweest en je ziet jezelf terug en de enige reden dat je in beeld wordt genomen is omdat je kaal bent bongobongo |
|||||||||
|
Kan Phil geen coke gaan gebruiken ofzo? Wat een ongelofelijk slappe performance zeg. Alsof ie net uit een middagdutje komt. We zijn klaar |
|||||||||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Ik hoop bij elk album weer op een NOLA deel 2. Maar daar lijkt het, ook nu weer, niet op I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Deze kwam vanmorgen ook in mijn automatisch gegenereerde Youtube-playlist bovendrijven. Geen NOLA II, maar ik schiet het nog niet meteen af. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Heavy Metal |