IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Je zal dit maar tussen je benen hebben... (HEERSCH!) Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 18:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

IS BRUUT OF IS IE BRUUT ???

Engine: ZZ502 Crate Motor (Big Block)
Horsepower: 502 bhp
Torque: 502 lb-ft
0-60 mph: 8.3 sec (estimated)
Top Speed: 200 + mph
Transmission: 2 spd auto w/ reverse
Curb Weight: 1300 + lb





Styhn
Usericon van Styhn
Posted 08-02-2002 18:53 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Kdenk, oh jezus, nou komt ie met een plaatje van een/zijn lul aanzetten maar dat valt nog mee..

Iig, geef mij m'n ouwe vertrouwde fiets maar


11.45: restate my assumptions


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 08-02-2002 18:55 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

graag


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 18:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 18:53 schreef Styhn het volgende:
Kdenk, oh jezus, nou komt ie met een plaatje van een/zijn lul aanzetten maar dat valt nog mee..

Iig, geef mij m'n ouwe vertrouwde fiets maar


hmm, voor mij nu ook nog, al was het maar omdat ik dit dus nie kan betalen...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-02-2002 18:58 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Motoren zijn heel erg stoer, tenminste, zolang het maar niet van die yamaha/suzuki superbike modellen zijn. Het grote nadeel is dat je op een motor niet naar muziek kan luisteren, een auto heeft mogelijkheden tot een cd-speler en op mijn fietsje kan ik naar mn discman luisteren. Een heel stoere motor verder maar ik zie m liever in t zwart.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 19:00 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Het leuke van motorrijders is dat ze gemakkelijk zijn te overrijden op een snelweg.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 19:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:00 schreef accipiter het volgende:
Het leuke van motorrijders is dat ze gemakkelijk zijn te overrijden op een snelweg.


beter kijken, dis dus 'n V8 en sneller dan jou auto...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 08-02-2002 19:02 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 8 februari 2002 19:01 schreef Dargull het volgende:
beter kijken, dis dus 'n V8 en sneller dan jou auto...


A motor can't outrun a bullet..


11.45: restate my assumptions


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 19:03 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Ik schep ze altijd als ze me willen inhalen (bad luck sucker).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2002 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een driewielertje kan niet harder dan een motor ..


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 08-02-2002 19:06 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 8 februari 2002 19:04 schreef Jenje het volgende:
Een driewielertje kan niet harder dan een motor ..


Tuurlijk wel

moet je genoeg spinazie eten


11.45: restate my assumptions


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 08-02-2002 19:07 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 18:58 schreef Rasputin het volgende:
Motoren zijn heel erg stoer, tenminste, zolang het maar niet van die yamaha/suzuki superbike modellen zijn. Het grote nadeel is dat je op een motor niet naar muziek kan luisteren, een auto heeft mogelijkheden tot een cd-speler en op mijn fietsje kan ik naar mn discman luisteren. Een heel stoere motor verder maar ik zie m liever in t zwart.

je hebt ook zo van die "rijdende" salons, Gooldwings zijn die, die zijn letterlijk en figuurlijk echt wel vet, en daar kan je wel een muziekje opleggen, maar of je der wat van hoort is wel een andere vraag.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 19:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:04 schreef Jenje het volgende:
Een driewielertje kan niet harder dan een motor ..


Hangt van het "3-wielertje" af...





Sorry kan het niet laten, heb 'n motoren bui vandaag...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-02-2002 19:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 februari 2002 19:07 schreef lord abortion het volgende:
je hebt ook zo van die "rijdende" salons, Gooldwings zijn die, die zijn letterlijk en figuurlijk echt wel vet, en daar kan je wel een muziekje opleggen, maar of je der wat van hoort is wel een andere vraag.


Ja, dat bedoel ik, ik zag laatste een kerel op zn scooter, met cdspeler, maar dat klonk echt niet, en door zo'n helm dringen volgens mij ook niet alle geluidsgolven.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jade
Usericon van Jade
Posted 08-02-2002 19:14 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Reactie op bovenstaand vlammenmonster:

Jullie hebben het over trikes; dat zijn echt heerschende dingen. Daar heb je ook alleen je auto-rijbewijs voor nodig. Wil sowieso ooit nog mijn motor-rijbewijs halen.

Foto:

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 08-02-2002 23:53]


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 19:14 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Geeft aan hoe debiel die fuckin' motorrijders zijn.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-02-2002 19:15 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 18:51 schreef Dargull het volgende:
IS BRUUT OF IS IE BRUUT ???

Engine: ZZ502 Crate Motor (Big Block)
Horsepower: 502 bhp
Torque: 502 lb-ft
0-60 mph: 8.3 sec (estimated)
Top Speed: 200 + mph
Transmission: 2 spd auto w/ reverse
Curb Weight: 1300 + lb








HIJ IS BRUUT !!!!!!



Wiegen Meister !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-02-2002 19:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Geef mij maar een dikke Harley Davidson (niet dat ik die [plaatje] lelijk vind ofzo), ik vind zwart chroom kleurige over het algemeen mooier.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-02-2002 19:24]



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-02-2002 19:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

bovenste motor:


No meat is sweater


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 19:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:16 schreef Azagthoth het volgende:
Geef mij maar een dikke Harley Davidson (niet dat ik die lelijk vind ofzo), ik vind zwart chroom kleurige over het algemeen mooier.




Zoiets??? (jammer van dat laffe windscherm alleen)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-02-2002 19:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dit is de eerste topic die ik ietwat aarzelend opende. ik vreesde een of ander geslachtsdeel vol met enge ziektes etc.
maar het valt toch best mee.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 08-02-2002 20:02 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:56 schreef attila_de_hun het volgende:
dit is de eerste topic die ik ietwat aarzelend opende. ik vreesde een of ander geslachtsdeel vol met enge ziektes etc.
maar het valt toch best mee.

, want denk je wel van ons mannen??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-02-2002 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht


tsja, ik ga maar van mezelf uit!

maar in andere mannelijke geslachtsdelen ben ik toch niet vreselijk geinteresseerd. trouwens bij welke van de andere heren doet het ook bijna pijn als je op TV of in de film ziet dat een meneer in zijnleivelings lichaamdeel wordt getrapt?

effe off-topic. als het een "interessant discussie dreigt te worden dan moet iemand er maar een nieuwe topic aan wijden




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-02-2002 20:23]


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 20:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Hmmm geef mij maar een wegracer (bijv. Ducati), die vind ik persoonlijk veel interessanter.


the only pleasure is pain


Jade
Usericon van Jade
Posted 08-02-2002 21:26 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Dat kan wel een nieuwe topic worden. De mannen hebben dit tussen de benen hangen. Grevdrake is dan de topic-starter maar dan zonder zwart blokje.

Dan volgt Mutilator.


Jade
Usericon van Jade
Posted 08-02-2002 21:27 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Met vergrootfunctie a.u.b....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen